- در این پست می آموزید :
🏀 - بررسی تخصصی بروکر اس تی پی تریدینگ 🏀 - معرفی حساب های NDD بروکر اس تی پی تریدینگ 🏀 - حساب های بروکر اس تی پی تریدینگ 🏀 - خدمات بروکر اس تی پی تریدینگ

بررسی تخصصی بروکر اس تی پی تریدینگ

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس

بروکر اس تی پی تریدینگ یک کارگزاری تازه نفس است که هنوز در ایران کاربران آشنایی ندارند اما در آینده نزدیک همه جا از این بروکر صحبت خواهد شد. بروکر اس تی پی تریدینگ با نام تجاری STP TRADING LTD ثبت شده در سنت لوش یا با شماره ثبت 00081 2023 می باشد. کارگزاری STP یک شرکت معاملات اوراق بهادار است که شامل افراد زیادی از سرمایه گذاران حرفه ای است که باعث سود بیشتر برای بروکرها و تریدرهای بازار فارکس می باشند.

دفتر مرکزی بروکر اس تی پی تریدینگ در ترکیه واقع است. یک نکته مثبت این بروکر اینکه بروکر که تمامی حسابها NDD  برای کاربران ارائه می دهد.

متحد STP اکنون تحت یک هویت واحد به نام B2C است که همراه با برند STPTRADING.IO و برند ارائه دهنده خدمات STPEFX.IO به برندی معتبر در معاملات پیشرو و ارائه راه حل های مالی تبدیل شده است .

بروکر اس تی پی تریدینگ از سال 2019 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و درکشورهای مختلف از جمله افغانستان، عراق، آذربایجان، ترکیه و دبی فعالیت می کند. بروکر اس تی پی تریدینگ دارای رگوله برای کاربران خود می باشد. در جریان این موضوع باشید که هر کارگزاری در ایران که کار می کنه هیچ خدمات به ایرانی های داخل کشور به دلیل تحریم نمی دهد.
بروکر اس تی پی تریدینگ جز معدود کارگزاری های که معاملات (NO DEALING DESK) NDD را دارا می باشد. در حال حاضر در تمامی قاره ها دارای تعداد زیادی سرور میباشد و بانک ها HSBC & JP MORGAN در کشور آمر یکا و انگلستان قرار دارد.

معرفی حساب های NDD بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکر NDD به معنای "No Dealing Desk" است که به شرکت‌هایی اطلاق می‌شود که معاملات مشتریان خود را مستقیماً به بازار ارسال می‌کنند بدون دخالت واسطه‌گری در فرآیند اجرای سفارش. بروکرهای NDD به تریدرها امکان می‌دهند تا به صورت مستقیم با لیکویدیت پروایدرها (ارائه دهندگان لیکویدیته) و بازارهای بین‌بانکی ارتباط برقرار کنند.

بروکرهای NDD معمولاً از اسپرد کمتر و اجرای سفارش سریع‌تری نسبت به بروکرهای دارای دسک معاملاتی (Dealing Desk) برخوردار هستند. همچنین، این نوع بروکرها به تریدرها امکان می‌دهند تا به صورت مستقل و بدون تداخل در فرآیند معاملات خود فعالیت کنند.

بروکر NDD به تریدرها امکان می‌دهد تا به صورت شفاف و بدون تلاش بروکر بین المللی، در بازارهای مالی فعالیت کنند. اما توجه داشته باشید که همچنان باید از انتخاب یک بروکر NDD معتبر و قابل اعتماد اطمینان حاصل کنید تا از تجربه مطلوب خود در معاملات مالی لذت ببرید.

حساب های بروکر اس تی پی تریدینگ

بروکر اس تی پی تریدینگ دارای نوع حساب می باشد که هر چهارتا حساب، NDD می باشند.

ویژگی ها حساب استاندارد حساب ZERO حساب اسلامی حساب ویژه
حداقل واریزی 10 1000 10 0
اسپرد 0.8 اسپرد شروع از0 اسپرد 1/5 پیپ شما مشخص می کنید
کمیسیون کمیسیون 7 دلار کمیسیون 5 دلار کمیسیون ندارد شما مشخص می کنید
لوریج لوریج 1:300 لوریج 1:300 لوریج 1:300 شما مشخص می کنید
بیمه چارت دارد دارد دارد شما مشخص می کنید
بونوس دارد دارد دارد شما مشخص می کنید
بهره شبانه دارد دارد ندارد شما مشخص می کنید

 

خدمات بروکر اس تی پی تریدینگ

واریز و برداشت

حداقل مبلغ واریز و برداشت در بروکر اس تی پی تریدینگ 10 دلار می باشد، که به صورت ریالی، ارزی، ارزهای دیج یتال ، پرفکت مانی و وب مانی است. به دلیل قوانین پول شویی نحوه وار یز و برداشت به صورت یکسان انجام میشود. تمامی واریزی ها بدون کمیسیون و برداشت شامل کمیسیون می باشد .

بونوس :(BONUS)

بروکر اس تی پی تردینگ بابت اولین واریزی توسط کاربر 20% بونوس قابل ضرر دارند و برداشت تا سقف 1000 دلار تقدیم می کند.

بیمه چارت ها

در صورت بروز هر گونه مشکل یا قطع احتمالی پلتفرم و حرکاتی که در بازار وجود ندارد مانند شدوو, شرکت ب یمه بعد از تای ید کارشناس بیمه اقدام به پرداخت ۱۰۰ ٪ زیان احتمالی به مشتری را می نماید.

هج hedge

از دیگر خدمات بروکر STP TRADING هج در مارج ین منفی است . در این حالت مارجینی که برای معامله درگیر شده است آزاد میشود . در مارجین منفی حتی کل مار ین آزاد شده و از کال مارجین شدن حساب جلوگیری میشود .
استاپ اوت در چارت ها 30 ٪ و عدد کال مار ج ی ن 50 ٪ میباشد . که این مورد در حساب های ویژه متفاوت است.

خدمات بروکر اس تی پی تریدینگ
این مقاله مفید بود ؟
فرم ارسال نظر
سلام سایت اس تی پی تریدینگ فیلتر هست ؟ مرادی
سلام سایت اس تی پی تریدینگ فیلتر هست ؟
سلام وقت بخیر خیر فیلتر نیست
سلام وقت بخیر خیر فیلتر نیست مدیر
تبلیغات