- در این پست می آموزید :
🏀 - بروکر فیبوگروپ 🏀 - امنیت مالی بروکر فیبوگروپ 🏀 - پلتفرم های معاملاتی بروکر فیبوگروپ 🏀 - برداشت ها و سپرده ها در بروکر فیبوگروپ 🏀 - مزایا و معایب بروکر فیبوگروپ 🏀 - 🏀 - مقررات و مجوزهای بروکر فیبوگروپ با جزئیات بیشتر 🏀 - هزینه های برداشت بروکر فیبوگروپ 🏀 - هزینه های عدم فعالیت بروکر فیبوگروپ 🏀 - کمیسیون بروکر فیبوگروپ 🏀 - انجام معاملات با بروکر فیبوگروپ 🏀 - آیا بروکر فیبوگروپ یک بروکر خوبی است؟

بروکر فیبوگروپ

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس

بررسی بروکر فیبوگروپ

? بروکر فیبوگروپ یک پلتفرم معاملاتی آنلاین مالی جهانی? که در سال ?1988 تأسیس شده. بیش از 23 سال ? سابق در بازار فارکس  داره، بروکر فیبوگروپ? به سرمایه گذاران با سرمایه کم، این امکان رو داده  که در بازار فارکس به انجام معامله بپردازه. fibo group یک بروکر بازار فارکس جهانیه. دفاتر مرکزی بروکر فیبوگروپ در جزایر ویرجین بریتانیا می باشه. هنگام معامله در بازارهای مالی ، پیدا کردن یک بروکر فارکس معتبر که نیازهای شما را برآورده کند بسیار وقت گیر است. ما در این بررسی بروکر فیبوگروپ عمیقاً وارد خواهیم شد و ارزیابی می کنیم که بروکر Fibo Group در نقش خود به عنوان یک پلتفرم بین المللی معاملاتی دارایی های مالی بین المللی برای معامله گران در سال ♻?2021 چقدر خوب عمل می کند.

اغلب شما به ♻ وب سایت‌های بروکر فیبوگروپ مراجعه می کنید و میخاین که راجب بروکر فیبوگروپ تحقیق کنید. از آنجایی که ? بروکر فیبوگروپ به زبان های ? مختلف ترجمه شده ممکن گیج بشین و این امر باعث در انتخاب شما برای بروکر به مشکل بخورید. برای یک نفری که اولین بارمی خواهد تحقیق کند، اولین موانع می تواند به شکل یک پلتفرم معاملاتی پیچیده تلفن همراه ☎ یا آنلاین باشد ، که اصطلاحات بازار فارکس است سخت گیج کننده باشه. درسایت Bitdars ✔ به بررسی فیبوگروپ از لحاظ مزایای مثبت و منفی را بیان می کنیم، ازجمله : Fibo Group قادر به ارائه چه چیزی است ، فیبوگروپ در چه کشورهایی در دسترس است Fibo Group تحت کنترل چه کسانی و ... .

داشتن یک بروکر فارکس معتبر قابل اعتماد و توانا برای موفقیت شما در بازار فارکس بسیار مهم است. ? اطمینان حاصل کنید که بروکر شما کلاهبردار و غیرقابل اعتماد نباشه تا سرمایه خود را از دست ندهید. اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما با مشخصات بروکر بازار فارکس شما نیز مطابقت دارد تا بتوانید یک رابطه سودآور کار خوب داشته باشید. به همین دلیل است که ما وقت گذاشتیم تا فقط بهترین بروکر بازار فارکس، شیوه های کار آن‌ها ، ساختار کمیسیون آن‌ها و سایر جنبه های مهم دیگر را مرور کنیم. ما می خواهیم شما پول نقد به دست آمده خود را تنها با ایمن ترین و بهترین بروکر بازار فارکس ارزیابی و تحلیل کرده و به آن‌ها اعتماد کنید. امیدواریم این بررسی فیبوگروپ برای شما مفید واقع بشه.

بروکر فیبوگروپ

امنیت مالی بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ تونسته به سایر کشورهایی ?  خدمات خود را ارائه میده، گسترش بده. شعبه ❤ بروکر فیبوگروپ در میان بهترین کشورها با پشتوانه مالی خوب قرار داره. دفاتر آن‌ها در مونیخ، وین، آلماتی، لیماسول و شانگهای واقع شده اند که قطب های تجاری پر جنب و جوش هستند. Fibo Group در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، از هیچ کوششی برای داشتن بهترین خدمات دریغ نکرده. این خدمات اختصاصی که نیازهای مشتریان برآورده است و همچنین به سوالات مختلف آن‌ها پاسخ داده می شود. وقتی نگاهی به نظرات مشتریان فیبوگروپ بیندازید متوجه میشین که مشتریان راضی هستند.? ? fibo group یک بروکر فارکس معتبر است و این در مجوزهای آن‌ها از مناطق مختلف که عملیات خود را از آنجا انجام می دهند مشهود است. این مجوزها از نهادهای نظارتی معتبر به آنها می دهد تا در حوزه های تعیین شده فعالیت کنند. از جمله مجوزهای اخذ شده عبارتند از:

  • مجوز معتبر از کمیسیون خدمات مالی (FSC) ، نهاد حاکم بر عملکرد آن در جزایر ویرجین بریتانیا.
  • صورت حساب صحیح برای فعالیت در قبرس از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس قبرس (CySEC).
  • fibo group از قوانین تعیین شده توسط این نهادهای نظارتی ? پیروی می کند. از جمله قوانین مربوط به وجوه مشتریان است. بروکر fibo برای حفاظت از وجوه مشتریان ، اقدامات زیر را انجام داده است.
  • قرار دادن وجوه مشتری در حسابهای مختلف بانکی نزد بانکهای قانونی. این امر برای اطمینان از عدم وجوه مشتریان با وجوه عملیاتی شرکت است.
  • ثبت نام برای یک طرح جبرانی که در صورت انحلال دارایی های شرکت ، وجوه مشتریان را بازپرداخت می کند.
  • امنیت مالی بروکر فیبوگروپ

    پلتفرم های معاملاتی بروکر فیبوگروپ

    الف-پلتفرم Meta Trader4:

    این پلتفرم معاملاتی دارای بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد می باشد که شامل :

  • رابط کاربر پسند
  • ابزارهای پیشرفته ترسیم و تجزیه و تحلیل
  • دارای 30 اندیکاتور تکنیکالی
  • حداقل مصرف ترافیک
  • پشتیبانی از انواع حالت های اجرا
  • ب-پلتفرم Meta Trader5:

    ویژگی های پلتفرم Meta trader5 که آن را سودآور می کند عبارتند از:

  • دارای رابط کاربر پسند?
  • پشتیبانی از تمام حالت های اجرایی✔
  • دارای ابزارهای پیشرفته ترسیم و تجزیه و تحلیل?
  • اجازه تجارت خودکار و کپی را می دهد.?
  • به اخبار منابع معتبر مانند رویترز در مورد معاملات فارکس دسترسی دارد.?
  • سازگار با مجموعه ای از دستگاه ها مانند ios ، Windows ، android و mac.?
  • پ- پلتفرم Ctrader

    پلتفرم Ctrader پلتفرمی است که دسترسی به معاملات را از طریق فناوری میزهای بدون معامله فراهم می کند. ویژگی های آن شامل :

  • ابزارهای تحلیل تکنیکی فوق العاده در اختیار شماست.
  • عمق فعلی بازار را به شما نشان می دهد.
  • سرعت اجرای سریع
  • پلتفرم های معاملاتی بروکر فیبوگروپ

    برداشت ها و سپرده ها در بروکر فیبوگروپ

    این بروکر فارکس معتبر انواع حساب های معاملاتی را ارائه می دهد و حالت هایی مانند کارت های اعتباری ، انتقال بانکی و پرداخت خودکار را از طریق سیستم پرداخت bitpay می پذیرد. یکی از شاخص های حساب های فیبوگروپ این است که حساب های NDD به مشتریان خود معرفی می کند. حساب‌های NDD  بروکر فیبوگروپ به ارائه  STP تأمین‌کنندگان نقدینگی بازار فارکس متصل می شود و می‌توانند سفارش شما را بدون ریکوت و به سرعت اجرا نماید.

    ویژگی ها Cent Fixed Mt4 NDD MT5 NDD CTrader NDD
    حداقل واریزی 1$ 50$ 50$ 1000$ 50$
    کمیسیون ندارد ندارد ندارد از 10دلار از 6دلار
    اسپرد از0.6پیپ از2 پیپ ثابت متغیر از 0 پیپ متغیر از 0 پیپ از 0 پیپ
    موبایل تریدینگ
    حساب اسلامی خیر بله خیر خیر خیر
    لوریج 1:1000 1:200 1:400 1:400 1:400
    حداقل حجم 0.01 0.01 0.01 0.01 0.01
    استفاده از ربات

     

    مزایا و معایب بروکر فیبوگروپ

    مزایا معایب
    مورد استفاده بیش از 10000 کاربر VPS ارائه نمی دهد
    سال تاسیس 1998 بدون Cysec تاسیس شده
    تنظیم شده توسط اداره (FCA) تا الان عدم ارائه بونوس
    اعتبار بالا و رگولاتوری FSC   
    واریز و برداشت ریالی مناسب برای ایرانیان  

     

    مقررات و مجوزهای بروکر فیبوگروپ با جزئیات بیشتر

    ??ما به بررسی بروکر fibogroup پرداختیم، بروکر Fibo Group توسط سازمان های معتبر تنظیم و نظارت می شود. شما می توانید هر گروه نظارتی فیبوگروپ را که در زیر آورده شده است ، بررسی کنید. مقررات برای کسانی که با بروکر fibogroup ❤ مشکل دارند به شما کمک می کند. مقامات نظارتی از معامله گران با مواردی مانند طرح های بازپرداخت که در صورت ورشکستگی بروکر فارکس معتبر در ایران سرمایه گذاری مشتری را پس می دهند. بروکر فارکس معتبر ? باید از قوانین و معیارهای مختلفی برای تأیید مجوز پیروی کنند ، این امر توسط مقام بین المللی شناخته شده به منظور ارائه تجارت مطمئن و مجوز ماندن تعیین می شود. کل مقررات حفاظت از معامله گران فیبوگروپ و ایجاد یک محیط تجاری امن است. مقررات مالی و تأیید مجوز ضروری است.

    بروکر Fibo Group توسط نهادهای نظارتی مالی معتبر تنظیم ، اداره و نظارت می شود. نهادهای نظارتی بر رفتار بروکر فارکس معتبر نظارت می کنند و در صورت خرابی مشکلات اقدامات لازم را انجام خواهند داد. قبل از معامله آنلاین با یک بروکر فارکس معتبر مانند بروکر fibogroup ?❤ ، باید مطمئن شوید که آنها نماینده آنلاین قانونی ? هستند.

    مقررات و مجوزهای بروکر فیبوگروپ با جزئیات بیشتر

    هزینه های برداشت بروکر فیبوگروپ

    ? بروکر فیبوگروپ هزینه برداشت را دریافت نمی کند. ✔ هر بروکر فارکس معتبر قوانین برداشت خاص خود را در مورد نحوه برداشت وجوه شما از حساب های معاملاتی شما دارد. این امر به این دلیل است که هر بروکر فارکس معتبر روشهای برداشت متفاوتی خواهد داشت و هر ارائه دهنده پرداخت ممکن است هزینه پردازش انتقال، زمان پردازش و هزینه تبدیل ارز متفاوت داشته باشد. هزینه تبدیل بستگی به ارز پایه شما ، ارز دریافتی شما، ارائه دهنده پرداخت شما دارد. به عنوان مثال، بروکر فیبوگروپ به شما امکان میده وجوه خود را به Payoneer ، کارت های اعتباری ، انتقال بانکی ،Neteller ، WebMoney ، FasaPay ، CashU ، QIWI برداشت کنید.

    هزینه های برداشت بروکر فیبوگروپ

    هزینه های عدم فعالیت بروکر فیبوگروپ

    ?فیبوگروپ برای حسابهای غیرفعال هزینه ای دریافت میکنه. هزینه عدم فعالیت حساب هزینه ای است که از مشتری ثبت شده در بروکر گرفته میشه. بروکرها ممکن است شرایط فعالیت معاملاتی خاصی را داشته باشند که تحت شرایط و ضوابط حسابها، مشتریان باید آنها را برآورده کنند. اگر حساب معاملاتی مشتریان حق خرید و فروش نداشته باشد در مدت زمانی که توسط بروکر دیکته شده است، ممکن است هزینه عدم فعالیت به وجود بیاید. هزینه های عدم فعالیت مختص حسابهای معاملاتی آنلاین نیست. بسیاری از شرکت های خدمات مالی ممکن است هزینه های عدم فعالیت را دریافت کنند. لطفاً وب سایت بروکر فارکس معتبر را بررسی کنید و مطمئن شوید که از همه خدمات و هزینه هایی که ممکن است از شما اخذ شود، مطلع بوده و از آن راضی هستید.

    اگر دیگر از حساب تجاری خود استفاده نمی کنید، آن را با پشتیبانی مشتری بروکر فارکس معتبر ببندید. و اطمینان حاصل کنید که تأیید کرده اید که هزینه های باقیمانده پرداخت نمی شود. بسته به نوع حسابی که برای آن ثبت نام کرده اید، تنها در شرایط خاص می توانیدهزینه عدم فعالیت استفاده کنید. به عنوان بخشی از مقررات بهترین بروکر بازار فارکس، آن‌ها ملزم هستند که هزینه های عدم فعالیت را به وضوح افشا کنند. برخی از بروکرهای بازار فارکس ممکن است هزینه های عدم فعالیت را به عنوان جبران نگهداری حساب شما در سیستم عامل های گران قیمت معامله خود، دریافت کنند.

    هزینه های عدم فعالیت بروکر فیبوگروپ

    کمیسیون بروکر فیبوگروپ

    ?بروکر فیبوگروپ کمیسیون ابزارهای CFD را دریافت می کنه.  بروکر معتبر بازار فارکس ممکن است برای تسهیل خرید و فروش دارایی های مالی از طریق حساب معاملاتی شما، کارمزد به عنوان هزینه خدمات دریافت کنه. بهترین بروکر بازار فارکس ممکن است بیشتر درآمد خود را از دریافت معامله گران ثبت شده به عنوان حق کمیسیون در معاملات مشتری بدست آورد.هزینه های کمیسیون بسته به نوع معاملات ، نوع دارایی های مالی و سطح حساب های معاملاتی مشتریان متفاوت است.اگر بروکر  فارکس معتبر سفارشی را انجام دهد، سفارش را لغو کند یا از طرف شما سفارشات را تغییر دهید، کمیسیون های بروکر فارکس دریافت می شود. اگر سفارش بازار توسط بروکر معتبر فارکس در ایران شما انجام نشود، معمولاً هیچ کارمزد دریافت نمی شود. توجه داشته باشید که در صورت تغییر یا لغو سفارش شما، بروکر شما ممکن است کارمزد دریافت کند.

    انجام معاملات با بروکر فیبوگروپ

    بروکر فیبوگروپ به شما امکان میده حداقل معاملات 0.01 لات ? را انجام بدین. بسته به حسابی که باز می کنید ممکن متفاوت باشه. بسته به معامله گر و ابزار، حداکثر شرایط معامله متفاوت است. از آنجا که fibo group اجرای STP را ارائه می دهد، میتونید انتظار داشته باشین شفافیت بیشتری نسبت به قیمتی که برای انجام معاملات خود پرداخت می کنید، وجود داشته باشد. بروکر  Fibogroup یکی از ? بهترین بروکر بازار فارکس ? است که ادعا می کند فاقد هرگونه پول پس انداز است، بنابراین نیازی نیست نگران لغزش باشید (معاملات شما با قیمت متفاوتی نسبت به قیمت انجام شده در آن‌ها سفارش داده می شود).

    Fibogroup همچنین تعدادی از ویژگی های مفید مدیریت ریسک را ارائه می دهد، مانند حد ضرر(استاپ لاس)، سفارشات محدود، حفاظت از تراز منفی، هشدارهای قیمت و موارد دیگر. در اینجا میتونید تمام ویژگی های حساب ارائه شده توسط بروکر فیبوگروپ را مشاهده کنید.

    انجام معاملات با بروکر فیبوگروپ

    آیا بروکر فیبوگروپ یک بروکر خوبی است؟

    ما بیش از 3 ماه به بررسی عمیق بروکر فیبوگروپ پرداختیم. ما جنبه های بسیار مفیدی از پلتفرم فیبوگروپ پیدا کردیم که برای برخی معامله گران مفید خواهد بود. به طور کلی احساس ما این که بهتر با یک بروکر فارکس معتبر جایگزین Fibo Group خدمت کنید.

  • fibogroup سابقه خوبی در ارائه فارکس ، تجارت اجتماعی دارد.
  • فیبوگروپ دارای سابقه ای بیش از 23 سال ? است.
  • fibo group دارای پشتیبانی مشتری با اندازه مناسب حداقل 10 سال ? است.
  • fibogroup توسط اداره رفتار مالی (FCA) تنظیم می شود. این بدان معناست که Fibo Group تحت مقررات حوزه قضایی قرار می گیرد که می تواند یک بروکر فارکس معتبر بدان عمل می کند.
  • فیبوگروپ دارای مقررات از رگولاتورهای معتبر درجه 1 ✔ است.
  • fibo group این توانایی را دارد که سپرده ها و برداشت ها را طی 2 تا 3 روز ? دریافت کند. این امر هنگام برداشت وجوه مهم است.
  • فیبوگروپ در چندین کشور حضور بین المللی ? دارد. این شامل سمینارها و آموزش محلی Fibo Group است.
  • fibogroup قادر است افرادی را از نقاط مختلف جهان استخدام کنه که می توانند به زبان محلی شما بهتر ارتباط برقرار کنند.
  • آیا بروکر فیبوگروپ یک بروکر خوبی است؟
    این مقاله مفید بود ؟
    فرم ارسال نظر
    سلام اموزش ثبت نام در فیبوگروپ رو دارید؟ حسن
    سلام اموزش ثبت نام در فیبوگروپ رو دارید؟
    سلام وقت بخیر بله اینم لینک اموزش https://bitdars.ir/post.php?id=317
    سلام وقت بخیر بله اینم لینک اموزش https://bitdars.ir/post.php?id=317 مدیر
    تبلیغات