- در این پست می آموزید :
🏀 - بررسی و معرفی بروکر اوربکس 🏀 - پلتفرم های معاملاتی بروکر اوربکس 🏀 - انواع حساب های بروکر اوربکس 🏀 - بازارهای بروکر اوربکس 🏀 - اسپرد و کمیسیون بروکر اوربکس 🏀 - معایب بروکر اوربکس 🏀 - امنیت بروکر اوربکس

بررسی و معرفی بروکر اوربکس

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس

همیشه منطقی است که با یک دلار بروید که جوایز معتبری در صنعت دریافت کنید. وبسایت Orbex.com در سال 2010 شروع به کار کرد ، اما قبلاً چندین بار به دلیل برتری خدمات و برنامه آموزشی آن شناخته شده است. ممکن است قبلاً این شرکت را AFB FX می شناختید، اما آنها اخیراً تغییر نام داده اند و بروکر Orbex معرفی کرده است که آنها یک بروکر معتبر در صحنه جهانی می باشد. دفتر بروکر اوربکس با در قبرس واقع شده است و توسط هر دو نهاد نظارتی محلی و دیگر قاره اروپا تنظیم و مجوز دارد و Orbex Global توسط FSC تنظیم می شود. اوربکس یک بروکر بازار فارکس می باشد که دارای جوایز متعددی می باشد در این مقاله به بررسی این مزایا و معایب اوربکس خواهیم پرداخت. از جمله حداقل سپرده  و اسپردها برای انواع حساب های آن می باشد امیدواریم قبل از باز کردن حساب و ورود به آن شما را در این امر یاری کنیم .

بررسی و معرفی بروکر اوربکس

پلتفرم های معاملاتی بروکر اوربکس

  MT4

متاتریدر 4 نرم افزاری کاربر پسند و با محیطی پیشرفته با پشتیبانی از داده های زیاد و قابلیت های متعدد طراحی وساخته شده است.

این پلتفرم به 40 زبان متعدد ترجمه شده است و تاریخچه عمیقی از بازار را نشان می دهد که از معاملات خودکار گرفته تا 50 اندیکاتور پیش فرض و 30 ابزار نموداری برای تحلیل معامله گران و 9 بازه زمانی که اینها نمایان گر کاربر پسند بودن آن می باشد

 MT4 WebTrader

این سامانه همچنین دارای یک بستر تجاری مبتنی بر مرورگر است که می تواند از هر رایانه ای با اتصال به اینترنت و دسترسی به وب سایت اوربکس استفاده شود. وب تریدرنیازی به بارگیری ندارد و بسیاری از ویژگی های پلت فرم دسکتاپ را دارد. این پلتفرم از تجارت با یک کلیک پشتیبانی می کند و 30 شاخص فنی مانند الگوهای موج الیوت ، 9 بازه زمانی و طیف وسیعی از نمودارها ، ابزارهای گرافیکی و گزینه های سفارش را ارائه می دهد

MT4 MultiTerminal

پلت فرم مولتی ترمینال برای مدیران حساب و صندوق طراحی شده است. این پلتفرم امکان دسترسی ، نظارت و تجارت در چندین حساب را از یک مکان فراهم می کند. حساب ها را می توان به صورت جداگانه گروه بندی یا مدیریت کرد و این پلتفرم شامل سیستم ارتباط داخلی خود است و به طور خودکار گزارش تولید می کند. همچنین ، قابلیت کامل متاتریدر 4 به سیستم مولتی ترمینال منتقل می شود

متاتریدر 4 و مولتی ترمینال  را می توان بر روی رایانه های ویندوز، مک و لینوکس نصب کرد. وب سایت بروکر اوربکس حاوی لینک های بارگیری بسته های نرم افزاری می باشد.

پلتفرم های معاملاتی بروکر اوربکس

انواع حساب های بروکر اوربکس

# حساب Permium حساب Fixed حساب Ultimate حساب Starter
حداقل سپرده 5000 دلار 500 دلار 25000 دلار 200 دلار
اسپرد شروع از 0 اسپرد ثابت شروع از 0 اسپرد متغیر
حداقل لات 0.01 لات 0.01 لات 0.01 لات 0.01 لات
سیگنال دارد(ممتاز) دارد(رایگان) دارد دارد(رایگان)
جلسات آموزشی منظم دارد(1به1) دارد دارد(1به1) دارد
کمیسیون 8 دلار ندارد 5دلار ندارد
اکسپرت دارد ندارد دارد دارد

 بروکر اوربکس چهار نوع حساب معاملاتی ارائه می دهد که هر یک برای معامله گران با سطوح و شرایط متفاوت می باشد. همه گزینه ها حداکثر اهرم 1/500 ، استاپ اوت 20 درصد و گزینه استفاده از سرور رایگان را ارائه می دهند.

انواع حساب های بروکر اوربکس

بازارهای بروکر اوربکس

بروکر اوربکس از معامله بر روی طیف وسیعی  CFD پشتیبانی می کند. بروکر اوربکس 44 جفت ارز بازار فارکس را پشتیبانی می کند. که شامل 7 جفت ارز اصلی ، 22 مینور و 15 ماژوراست. قیمت هفت کالا  شامل  انرژی و فلزات گرانبها مانند طلا موجود است. مشتریان بروکر Orbex می توانند در 8 شاخص جهانی و 66 مورد از  سهام شرکت های اتحادیه اروپا و ایالات متحده معامله کنند. بروکر اوربکس همچنین قراردادهای آتی فرابورس در مورد شاخص ها ، کالاها و انرژی ها را ارائه می دهد

بازارهای بروکر اوربکس

اسپرد و کمیسیون بروکر اوربکس

هزینه ها و کمیسیون های معاملاتی بروکر اوربکس بسته به نوع حساب متفاوت است. همانطور که از نامش پیداست ، حساب ثابت اسپردهای ثابت ارائه می دهد که برای جفت ارز فارکس1/9  پیپ تعیین شده است. سایر حسابها اسپرد شناور ارائه می دهند و در حالی که هیچ میانگینی توسط بروکراوربکس ارائه نمی شود ، حداقل اسپرد برای حساب Starter می تواند به 1/7 پیپ برسد و صفر پیپ با حسابهای Premium و Ultimate در دسترس است.

در حسابهای ثابت و استارت هیچگونه کارمزد دریافت نمی شود. با این حال ، حساب Premium مشمول 8 دلار و حساب Ultimate 5  دلار کارمزد می گیرد بروکر اوربکس همچنین بهره  برای موقعیت های بیش از یک شب  دریافت می کند ، اگرچه حساب های تجاری اسلامی از این هزینه معاف هستند.

اسپرد و کمیسیون بروکر اوربکس

معایب بروکر اوربکس

معایب افتتاح حساب تجاری بروکر Orbex عبارتند از:

  1. فاقد کریپتوها
  2. معامله اجتماعی وجود ندارد
معایب بروکر اوربکس

امنیت بروکر اوربکس

همه داده های حساس پشتیبان گیری می شوند و انتقال از رمزگذاری  (SSL) استفاده می کند. همچنین مطابق با استانداردهای امنیتی تعیین شده توسط سازمانهای نظارتی تحت نظر  آنها فعالیت می کند.

علاوه بر این ، وجوه مشتریان به طور کامل از سرمایه شرکت در موسسات بانکی درجه 1 جدا می شود. این کار باعث می شود که کارگزار از پول مشتری برای هر کاری غیر از انجام معاملات درخواستی و برداشت منابع مالی استفاده نکند.

امنیت بروکر اوربکس
این مقاله مفید بود ؟
فرم ارسال نظر
سلام بروکر اوربکس برای اسکالپینگ مناسب است؟ ایمان صفارزاده
سلام بروکر اوربکس برای اسکالپینگ مناسب است؟
سلام وقت بخیر بله بهترین بروکر برای اسکالپینگ است
سلام وقت بخیر بله بهترین بروکر برای اسکالپینگ است مدیر
تبلیغات