- در این پست می آموزید :
🏀 - بروکر  آمارکتس 🏀 - بروکر آمارکتس برای معامله گران 🏀 - بونس های بروکر آمارکتس 🏀 - پلتفرم معاملاتی بروکر آمارکتس 🏀 - انواع حساب آمارکتس 🏀 - کپی تریدینگ بروکر آمارکتس 🏀 - پلتفرم موبایلی بروکر آمارکتس 🏀 - شارژ و برداشت بروکر آمارکتس 🏀 - پشتیبانی مشتری در بروکر AMarkets 🏀 - سوالات متداول

بروکر  آمارکتس

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس
بررسی بروکر AMarkets

❤AMarkets?✔ یک بروکر معتبر شناخته شده در دنیاست، که خدمات بی عیب و نقصی رو از سال ?2007 به مشتریان خود ارائه میده. بروکر آمارکتس ? در طول سالها فعالیت خود، نتایج برجسته ای در بین مابقی بروکرهای فارکس به مشتریان خود میده، که توسط تعداد زیادی از مشتریانی که به صورت حرفه ای کار میکنند و جوایز بین المللی شناخته شده س. ماموریت? AMarkets اینکه به مشتریان و شرکای خودش در سراسر جهان فرصت موفقیت در بازارهای مالی را ارائه بده. بروکر آمارکتس متعلق به AMarketsLtd است که توسط اداره خدمات مالی  (FSA)  سنت وینسنت با شماره مجوز  22567 IBC 2015 ثبت و تنظیم شده است. نکته دیگر در مورد ایمنی و اعتبار بروکر AMarkets?✔ باید بدونید اینکه، همکاری کامل آنها با تأیید مالی توسط Ernst Young باشه، که یک شرکت ناظر است. این مقررات و انطباق سازمانی ثابت میکنه که بروکر آمارکتس در حقیقت یک بروکر بسیار معتبر و شایسته معاملات آنلاین هست. مشتریان به 250 شاخص معاملاتی که شامل جفت ارز، فلزات، شاخص ها، کالاها، ETF ها، سهام، اوراق قرضه، CFD ها و ارزدیجیتال شده دسترسی دارن. بروکر آمارکتس یکی از بهترین و محبوب ترین بروکرهای بازار فارکس می باشه. بروکر AMarkets داخل کشورمون ایران جزو یکی از محبوب ترین بروکرها  محسوب میشه، بخاطر اینکه در سایتشون به کاربران اختیاراتی قرار داده اند که برخی از آن ها عبارت اند از: کاربران ایرانی میتونند زبان سایت رو به فارسی تبدیل کنند و پشتیبان فارسی زبان دارن، واریز و برداشت بسیار ساده، سایت امنیت بالایی داره و 20 درصد پاداش برای هر واریزی دارند. در این مقاله به بررسی بروکر آمارکتس میپردازیم آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس رو روی یک لینک براتون بارگذاری میکنیم، اگر مایل هستین با ما تا آخر مقاله همراه باشین که تا خدمات کامل این بروکر محبوب اطلاع پیدا کنید.

آموزش افتتاح حساب بروکر آمارکتس لینک ثبت نام در بروکر آمارکتس
بروکر  آمارکتس

بروکر آمارکتس برای معامله گران

بروکر آمارکتس ? با استفاده از فناوری های جدید تونسته، مجموعه کاملی از شرایط معاملاتی خاص ارائه بده. با این کار تمام مشتریان به ابزارهای معاملاتی برای انجام معاملات و الگوریتمی دسترسی پیدا کرده اند. آمارکتس ✔? از بسترهای معاملاتی مدرن، فناوری های پیشرفته تجمع نقدینگی و مکانیزم هایی برای دسترسی مستقیم به بازار بین بانکی STP ، ECN استفاده میکنه. حداقل سپرده اولیه برای افتتاح حساب 200 دلار است.  برای فلزات ، جفت ارزها و ارزهای رمزنگاری شده ،? AMarkets شرایط بهتری را معرفی کرده که به مشتریان امکان میده 30 درصد در هزینه های مبادله صرفه جویی کنند. بروکر AMarkets یک عضو از اعضای کمیسیون مالی است، که یک سازمان حل اختلاف خارجی مستقل که تضمین میکنه که معامله گران و بروکرها فارکس اختلافات خود را سریع و بی طرفانه حل می کنند. کمیسیون مالی تا ?20000 یورو به ازای هر مطالبه از صندوق جبران خسارت بیمه میکنه. کیفیت اجرای سفارش در بروکر آمارکتس به طور ماهانه توسط یک سرویس مستقل ، Verify My Trade (VMT) مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیره. یکی از ویژگی های بروکر آمارکتس نسبت به بقیه بروکرهای فارکس حساب اسلامی بروکر آمارکتس است. بروکرهای کمی در بازار فارکس وجود داره که حساب اسلامی بدون محدودیت زمانی و بدون کمیسیون بیشتر ارائه بده. چیزی که وجود داره اینکه بروکر آمارکتس روی حساب های ECN خود امکان حساب اسلامی یا بدون سواپ ارائه میده. در بروکر آمارکتس این قابلیت وجود داره که برروی تمام انواع حساب ها مشتریان میتونند در خواست حساب اسلامی بدهند. کافی که حساب  معاملاتی خودشونو باز کنند و در پنل کاربری درخواست تغییر حساب به حساب اسلامی رو بدهند. بعد از تایید درخواست مشتری، سواپ از معاملات فارکس و فلزات شما حذف میشه. توجه کنید که روی سهام و شاخص ها و کریپتوکارنسی ها  سواپ وجود داره.

بروکر آمارکتس برای معامله گران

بونس های بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس به طور مرتب پاداش های رو به مشتریان خودش ارائه میده که به مشتریان امکان میده سودآوری از معاملات خود را افزایش پیدا میکنه. همه مشتریان جدیدی که یک نوع حساب استاندارد یا ثابت را در پلتفرم MetaTrader 4 انتخاب می کنند ، میتونند از پیشنهاد ویژه? بونس استفاده کنند و سپرده اولیه خود را دو برابر کنند. برای مشتریان شرکت کننده در برنامه بونس دریافت بازپرداخت از بروکر آمارکتس، بخشی از اسپرد را پس می دهد. این برنامه در بروکر آمارکتس بازپرداخت پول انجام میشه. هرچه فعالیت معاملاتی مشتریان بیشتر باشه، وجوه بیشتری میتونند به حساب های خود بازگردانند. بروکر AMarkets انواع مختلفی از بونس را برای جذب مشتریان جدید استفاده میکنه. این بونس گاه به گاه تغییر میکنه، اما بسیاری از آنها پیوسته بوده و همیشه توسط بروکر آمارکتس اجرا میشه.

مشتریان ویژه ( VIP ): مشتریان بروکر آمارکتس حداقل مبلغ 20 هزار دلار حساب معاملاتی خودشونو را شارژ کنند، مشتری ویژه یا VIP به حساب میایند.  به مشتریان VIP  این امتیازات خاص بهشون تعلق میگیرد که عبارتند از:

  1. بونس های معاملاتی بالاتر
  2. افزایش نرخ طرح کشبک
  3. انجام سریعتر برداشت ها
  4. حداکثر تا 30 درصد کاهش سواپ
  5. VPS مجانی
  6. تحلیل های تکنیکالی و بنیادی پیشرفته

بونس موجود و جزئیات آنها را در زیر مشاهده کنید: همه مشتریان جدیدی که یک نوع حساب استاندارد یا ثابت را در پلتفرم MetaTrader 4 انتخاب می کنند ، میتونند از پیشنهاد ویژه پاداش خوش آمدگویی استفاده کرده و سپرده اولیه خود را دو برابر کنند.

انتقال همه سفارشات باز خود به بروکر آمارکتس برای کاربران جدید میتونند همه معاملات باز خود را بدون از دست دادن و شروع مجدد به AMarkets منتقل کنند. این یک پیشنهاد منحصر به فرد در بازار بروکرهای فارکس است. سایر پاداش های جزئی تر عبارتند از:

  • کمیسیون صفر برای سپرده گذاری و برداش?
  • بدون حداقل سپرده معامله هر مقدار که دوست دارید
  • ECN فقط از 200 دلار افتتحاح حساب می کند?✔
  • با یک حساب آزمایشی زنده با مبلغ 10000 دلار در سپرده تمرین کنید
  • پاداش تغییر کارگزار تا 25 درصد سپرده اولیه?
  • پیشنهاد ویژه بروکر AMarkets به مشتریان خود این است که امکان را میده که هنگام معامله با یک حساب آزمایشی، سود واقعی کسب کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن معاملات، مشتری میتونه سود خود را به یک حساب زنده منتقل کنه.

    بونس های بروکر آمارکتس

    پلتفرم معاملاتی بروکر آمارکتس

    بروکر آمارکتس هر حساب معاملاتی  را با پلتفرم معاملاتی محبوب MetaTrader 4 (MT4) ارائه میده، زیرا شناخته شده ترین و توصیه شده ترین پلتفرم معاملاتی در جهان است. علاوه بر این پلتفرم، AMarkets به معامله گران این امکان را میده که از پلتفرم ارتقا یافته MetaTrader 5 (MT5) نیز استفاده کنند. این دو پلتفرم در بروکر آمارکتس دارای تعدادی ابزار گرافیکی، اندیکاتورهای تکنیکالی و معامله با یک کلیک برای اجرای سریع سفارشات و تجزیه و تحلیل تکنیکالی هستند. همچنین، معامله گران میتونند طیف وسیعی از استراتژی های معاملاتی و اسکریپت های معاملاتی خودکار با استفاده از زبان MetaQuotes 4 (MQL4) پیاده سازی کنند. پلتفرم های معاملاتی بروکر آمارکتس MT4 5 از نظر زیبایی نیز بسیار خوشایند است و به خوبی طراحی شده اند و آنها را به پلتفرم های عالی نه تنها برای معامله گران باتجربه، بلکه برای مبتدیان نیز تبدیل کرده است.

    پلتفرم MT4 رو میتونیم بهترین پلتفرم معاملاتی برای معامله گران تازه وارد و حرفه ای بدونیم. این پلتفرم دارای ویژگی های زیر است.

  • دارای 30 اندیکاتور کاربری
  • پشتیبانی از 9 تایم فرم زمانی
  • مناسب برای کسانی که تازه وارد بازار فارکس شده اند.
  • مجهز به استراتژی تستر
  • دارای قابلیت قفل پوزیشن هاست
  • پلتفرم معاملاتی بروکر آمارکتس

    انواع حساب آمارکتس

    برای  برآوردن نیازهای طیف وسیعی از معامله گران، AMarkets انواع مختلفی از حساب ها را ارائه میده که هرکدام جنبه های مختلفی را متناسب با نیازهای هر معامله گر ارائه می دهند. در حال حاضر بروکر آمارکتس 3  نوع مختلف حساب را برای انتخاب ارائه می دهد.

    بروکر آمارکتس 3 نوع حساب معاملاتی مختلف برای مشتریان ارائه میده.

    1. حساب با اسپرد ثابت
    2. حساب استاندارد
    3. حساب ECN

    حداقل واریز اولیه برای مشتریان برای حساب با اسپرد ثابت و استاندارد 100 دلار است و برای حساب ECN حداقل 200 دلار باید واریز داشته باشند، جزئیات آنها را در نمای کلی حساب زیر مشاهده کنید.

     

    ویژگی های بروکر حساب ECN حساب standard حساب Fixed
    حداقل واریزی  200 دلار 100 دلار 100 دلار
    حداقل حجم معاملات 0.01 لات 0.01 لات 0.01 لات
    اهرم معاملاتی 1:200 1:1000 1:1000
    سیستم اسکالپ
    کپی تریدینگ
    حساب اسلامی
    بونوس دارد دارد دارد
    کمیسیون 5 دلار به ازای هر لات ندارد ندارد
    اسپرد متغیر از 0-0 پیپ متغیر از 1-3 پیپ ثابت از 3 پیپ
    لینک ثبت نام در بروکر آمارکتس

    کپی تریدینگ بروکر آمارکتس

    RAMM یکی از محبوب ترین? خدمات بروکر آمارکتس است. این یک سرویس معاملاتی در بروکر آمارکتس است که به سرمایه گذاران اجازه میده با پیروی از استراتژی های معامله گران ??‍? باتجربه در بازارهای مالی درآمد کسب کنند. سیستم سیگنال های معاملاتی را از منبع (یعنی مدیریت معامله گر) به گیرنده (یعنی سرمایه گذار) منتقل میکنه. سیگنال زمانی که معامله گر معامله را باز یا بسته میکنه به طور خودکار در حساب سرمایه گذار کپی میشه. بنابراین سرمایه گذار در بروکر آمارکتس نیازی به معاملات دستی نداره. RAMM از یک پلتفرم مدرن با رابط کاربر پسند استفاده میشه. مشتریان بروکر AMarkets میتونند از نسخه تحت وب این پلتفرم یا یک برنامه تلفن همراه استفاده کنند. یک سرمایه گذار میتونه استراتژی معاملاتی را بر اساس پارامترهای مختلف مانند سودآوری، درصد کمیسیون، تعداد سرمایه گذاران، سن استراتژی و غیره انتخاب کنه. در عین حال، سرمایه سرمایه گذار دربروکر آمارکتس همیشه در حساب او باقی می ماند. او کنترل کاملی بر سرمایه گذاری خودش داره و میتونه در هر زمان فرآیند کپی را متوقف کنه. در بخش اخبار وب سایت خود، بروکر آمارکتس پنج استراتژی برتر RAMM را که بهترین سوددهی را در پایان ماه نشان داده اند، منتشر می کنه. مشتریان آمارکتس همچنین میتونند استراتژی های خود را در سیستم RAMM ایجاد کرده و درآمد بیشتری از سرمایه گذاری کسب کنند. خود معامله گر میزان کارمزد و کارمزد برای کپی استراتژی خود را تعیین می کند.

    کپی تریدینگ بروکر آمارکتس

    پلتفرم موبایلی بروکر آمارکتس

    همه پلتفرم های معاملاتی ارائه شده توسط بروکر آمارکتس به عنوان یک برنامه تلفن همراه ☎ در Apple App Store و Google Play Store قابل بارگیری هستند. پلتفرم های معاملاتی برای معاملات در گوشی های هوشمند و تبلت های اپل و اندروید در بروکر آمارکتس کاملاً بهینه شده اند. این پلتفرم های معاملاتی تلفن همراه اکثر ویژگی های پیچیده ای را که پلتفرم های رومیزی دارند حفظ می کنند و به معامله گران اجازه میده تا هنگام حرکت تصمیمات مهمی بگیرند. برخی از ویژگی های کلیدی? پشتیبانی شده در بروکر آمارکتس توسط برنامه های معالاتی تلفن همراه عبارتند از؛ اندیکاتور تکنیکالی متعدد، انواع نمودارها، بازه های زمانی، رابط های قابل تنظیم، اعلان ها و هشدارهای صوتی، رسانه های خبری، انواع سفارشات پیشرفته، مدیریت نمونه کارها و موارد دیگر. پلتفرم های معاملاتی که برای معامله گران AMarkets در دسترس است واقعاً خارق العاده هستند و برنامه های کاربردی تلفن همراه آنها نیز همینطور است. پلتفرم معاملاتی که بروکر آمارکتس ارائه میده، پلتفرم بسیار? محبوب و پیچیده MetaTrader 4 (MT4) است. این پلتفرم به طور کامل بهینه شده و با همه دستگاه های تلفن همراه از جمله تبلت ها و تلفن های هوشمند برای دستگاه های اپل و اندروید سازگار است. برنامه تلفن همراه در Apple App Store و Google Play Store موجود است. برنامه MT4 برای دستگاه های تلفن همراه با همه عملکردهای مشابه سیستم عامل های دسکتاپ ، همراه با برخی تغییرات جزئی و رفع سازگاری ، کامل می شود. در زیر، برخی از مواردی را که برنامه تجاری موبایل MT4 برای بروکر آمارکتس قادر به انجام آن است مشاهده کنید.

    قابلیت های پیشرفته?

  • رابط و نمودار بسیار سریع و روان♻
  •  هشدار قوی
  • نمودارهای سفارشی و طرح رنگ برنامه
  • نمودارهای تعاملی با تجسم سفارشات و همچنین مقادیر SL و TP در نمودار
  • اخبار مالی با اخبار روزانه
  • چت آنلاین با هر کاربر ثبت نام شده در انجمن MLQ5
  • تجزیه و تحلیل تکنیکالی
  • نمودارهای تعاملی و زمان واقعی
  • 30 مورد از مهم بهترین اندیکاتورها
  • 24 ابزار تجزیه و تحلیل (خطوط ، کانالها ، اشکال هندسی ، و همچنین ابزارهای Gann ، Fibonacci و Elliott)
  • مشاهده نمودارها در 9 بازه زمانی (M1 ، M5 ، M15 ، M30 ، H1 ، H4 ، D1 ، W1 و MN)?
  • مشاهده نمودارها در 3 حالت مختلف (میله ، خط شکسته و کندل استیک ها)
  • پلتفرم موبایلی بروکر آمارکتس

    شارژ و برداشت بروکر آمارکتس

    از آنجا که بروکر آمارکتس یک بروکر بین المللی آنلاین است، طیف گسترده ای از روش های شارژ و برداشت از حساب را در اختیار مشتریان قرار میده. روشهای ارائه شده توسط آنها بسیار سریع  و هیچ هزینه معاملاتی نداره. فرایند واریز و برداشت توسط بروکر آمارکتس در مقایسه با استانداردهای بین المللی بروکرها، یکی از سریع ترین ها شارژ و برداشت ها رو در بین بروکرها دارد . روشهای موجود واریز و برداشت در زیر را به همراه زمان پردازش و هزینه های مربوطه مشاهده کنید.

  • کارت های پلاستیکی (ویزا ، مسترکارت ، کارت اعتباری):
    کارمزد واریز صفر کمیسیون
    زمان پردازش سپرده در دسترس بودن فوری
    هزینه برداشت 2.5%  5 دلار آمریکا ?
    زمان پردازش برداشت 1-3 ساعت
  • حواله بانکی ? سوئیفت
    هزینه های واریز و برداشت و زمان پردازش برای این روش یکسان است. جزئیات را در زیر مشاهده کنید.
    هزینه بستگی به بانک دارد
    زمان پردازش 3-5 روز کاری
  • سیستم های پرداخت الکترونیکی
  • همه سپرده های سیستم های پرداخت الکترونیکی رایگان است و وجوه بلافاصله پردازش می شود. در مورد برداشت ، به جزئیات زیر مراجعه کنید.

    بیت کوین (هزینه 2، ، زمان پردازش تا 1 ساعت)

    PerfectMoney (هزینه 0.5، ، زمان پردازش 1 - 3 ساعت)

    WebMoney (هزینه 0.8، ، زمان پردازش در دسترس بودن فوری)

    FasaPay (هزینه 0.5، ، زمان پردازش 1-3 ساعت)

    Skrill (هزینه 1، زمان پردازش 1 - 3 ساعت)

    شارژ و برداشت بروکر آمارکتس

    پشتیبانی مشتری در بروکر AMarkets

    پشتیبانی مشتری ارائه شده توسط AMarkets استثنایی است و معامله گران روشهای زیادی برای تماس دارند. به عنوان مثال ، پشتیبانی مشتری 24 ?ساعته در 7 روز هفته از طریق ایمیل ، اسکایپ ، چت زنده ، تلگرام و تلفن در دسترس مشتریان قرارداده اند. بروکر آمارکتس پشتیبانی چند زبانه را به 6 زبان مختلف ارائه می دهد و همیشه با پاسخ های خود بسیار مفید و دوستانه هستند. همچنین ، پشتیبانی دریافت شده بسیار سریع است و اگر بلافاصله پاسخی دریافت نکردید ، روشهای تماس متعدد دیگری نیز وجود دارد. اغلب اوقات گزینه پشتیبانی تلگرام برای دریافت پاسخ سریع به سوالات و مسائل ساده تر خوب است. روشهای اضافی پشتیبانی شامل صفحه سوالات متداول بروکر آمارکتس و مرکز آموزش جامع است. در اینجا ، بروکر AMarkets مقدار زیادی محتوای آموزنده را ارائه می دهد که بسیار خوب سازماندهی شده است. به طور کلی ، پشتیبانی مشتری بسیار خارق العاده است.

    ✔مزایای بروکر❤?

  • حسابهای تجاری عالی
  • هزینه های معاملاتی بسیار رقابتی
  • مجموعه گسترده ای از دارایی های قابل معامله
  • پشتیبانی عالی از مشتری
  • معایب بروکر

  • پشتیبانی فقط به 6 زبان مختلف در دسترس است
  • بیشتر به معامله گران پیشرفته توجه می کند
  • پشتیبانی مشتری  در بروکر AMarkets

    سوالات متداول

    1-آیا ❔ بر بروکر آمارکتس نظارت می شود؟ بله. آمارکتس توسط اداره خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین (SVGFSA) نظارت میشه.

    2-بروکر آمارکتس در کجا مستقر است؟ بروکر آمارکتس در خارج از سنت وینسنت و گرانادین واقع شده است.

    3-چگونه بروکر آمارکتس درآمد کسب میکنه؟ آمارکتس هزینه های معاملاتی را از طریق کمیسیون و اسپرد دریافت میکنه.

    4-چگونه می توانم در حساب بروکر آمارکتس واریز و برداشت داشته باشیم؟ آمارکتس سپرده های بیت کوین، انتقال سیم بانکی، کارت های اعتباری و eWallets را می پذیرد.

    5-چگونه میتونیم از بروکر آمارکتس پول برداشت کنم؟ شما میتونید از طریق سپرده های بیت کوین، انتقال بانکی با سیم، کارت های اعتباری و eWallets از AMarkets خارج کنیم.

     6-آیا می توانم با دستگاه تلفن همراه خود در بروکر آمارکتس معامله کنم؟ بله، میتونید از دستگاه تلفن همراه خود برای معاملات در بروکر آمارکتس از طریق برنامه تلفن همراه قابل بارگیری آنها استفاده کنید.

     7-آیا بروکر آمارکتس قابل اعتماد است؟ آمارکتس ثابت کرده که یک صرافی قابل اعتماده که هنوز هک نشده است.

    8-آیا بروکر آمارکتس کلاهبرداری است؟ خیر. بروکر آمارکتس یک مبادله بسیار قانونی است و یک کلاهبرداری نیست.

    این مقاله مفید بود ؟
    فرم ارسال نظر
    سلام ممنون از سایت خوبتون اموزش افتتاح حساب در بروکر آمارکتس رو دارید ؟ مبینا دالوند
    سلام ممنون از سایت خوبتون اموزش افتتاح حساب در بروکر آمارکتس رو دارید ؟
    سلام وقتتون بخیر به ایمیل تون ارسال شد
    سلام وقتتون بخیر به ایمیل تون ارسال شد مدیر
    سلام  سایت بروکر آمارکتس بدون فیلتر شکن میشه وارد شد؟ قاسمی
    سلام سایت بروکر آمارکتس بدون فیلتر شکن میشه وارد شد؟
    سلام روز خوش خیر با فیلترشکن لطفا وارد بشید
    سلام روز خوش خیر با فیلترشکن لطفا وارد بشید مدیر
    سلام معایب بروکر آمارکتس چیست ؟ ثمانه
    سلام معایب بروکر آمارکتس چیست ؟
    سلام وقت بخیر عیب های بروکر آماکتس این هست که حساب سنتی ندارد و با فیلترشکن باید وارد سایت بروکر amarkets شوید
    سلام وقت بخیر عیب های بروکر آماکتس این هست که حساب سنتی ندارد و با فیلترشکن باید وارد سایت بروکر amarkets شوید مدیر
    سلام پشتیبانی آمارکتس قوی هست یا نه جواب نمی دهند و ضعیف هست نجد
    سلام پشتیبانی آمارکتس قوی هست یا نه جواب نمی دهند و ضعیف هست
    سلام وقت بخیرپشتیبانی قوی دارند و بصورت فارسی فوری پیگیری می کنند
    سلام وقت بخیرپشتیبانی قوی دارند و بصورت فارسی  فوری پیگیری می کنند مدیر
    سلام اموزش ثبت نام در بروکر amarkets رو دارید ؟ جعفرنژاد
    سلام اموزش ثبت نام در بروکر amarkets رو دارید ؟
    سلام وقت بخیر خیر ولی حتما اموزش رو در سایت منتشر می کنیم
    سلام وقت بخیر خیر ولی حتما اموزش رو در سایت منتشر می کنیم مدیر
    سلام وقت بخیر
اینکه میگن میزان لوریج بر حسب اکوئیتی محاسبه میشه ، ممکنه برامون مشکل ساز بشه؟
مثلا من 999 دلار دارم و می خوام از کل لورجی که 3000 هست تو یه معامله استفاده کنم
یعنی با یه معامله مارجین لولم تقریبا به 100% میرسه
خب اگر من تو اون معامله برم تو سود و مقدار اکوئیتی بشه مثلا 1100 دلار
طبق گفته اینا اگه بخواد میزان لورج بر حسب اکوئیتی تغییر کنه
یعنی یهو وسط معامله لوریج میره رو 2000 و چون من به اندازه لوریج جدید مارجین آزاد ندارم
استاپ اوت میخورم و از معامله میوفتم بیرون؟ مسعود فیاضی
    سلام وقت بخیر اینکه میگن میزان لوریج بر حسب اکوئیتی محاسبه میشه ، ممکنه برامون مشکل ساز بشه؟ مثلا من 999 دلار دارم و می خوام از کل لورجی که 3000 هست تو یه معامله استفاده کنم یعنی با یه معامله مارجین لولم تقریبا به 100% میرسه خب اگر من تو اون معامله برم تو سود و مقدار اکوئیتی بشه مثلا 1100 دلار طبق گفته اینا اگه بخواد میزان لورج بر حسب اکوئیتی تغییر کنه یعنی یهو وسط معامله لوریج میره رو 2000 و چون من به اندازه لوریج جدید مارجین آزاد ندارم استاپ اوت میخورم و از معامله میوفتم بیرون؟
    با سلام. کاربر گرامی لوریج شما برابر با مقدار سرمایه شماست که با توجه به حجم معامله ای که باز میکنید از مقدار آن کم می‌شود! اینکه شما چه زمانی به سطح استاپ اوت میرسید به حجم معامله ای که باز کردید و مقدار پیپی که در ضرر هستید بستگی دارد. لطفا مقاله لوریج در فارکس را مطالعه کنید. هاشمی
    با سلام. کاربر گرامی لوریج شما برابر با مقدار سرمایه شماست که با توجه به حجم معامله ای که باز میکنید از مقدار آن کم می‌شود! اینکه شما چه زمانی به سطح استاپ اوت میرسید به حجم معامله ای که باز کردید و مقدار پیپی که در ضرر هستید بستگی دارد. لطفا مقاله لوریج در فارکس را مطالعه کنید.
    هدف از این شعبه ها در کشور های مختلف چیه؟ از بروکر سوال کردم جواب درس حسابی نداد! میگه برای مراجعه حضوری نیست هیچ کدام از شعبه ها! سحر مدنی
    هدف از این شعبه ها در کشور های مختلف چیه؟ از بروکر سوال کردم جواب درس حسابی نداد! میگه برای مراجعه حضوری نیست هیچ کدام از شعبه ها!
    بروکرها برای تسهیل ارائه خدمات محلی، بازاریابی و جذب مشتری، الزامات رگولاتوری ها و قوانین و همچنین مکانی برای استقرار دیلرها، تجهیزات و پرسنل خود در هر منطقه جغرافیایی ممکن است یک دفتر جداگانه داشته باشند. محمدرضا صفری
    بروکرها برای تسهیل ارائه خدمات محلی، بازاریابی و جذب مشتری، الزامات رگولاتوری ها و قوانین و همچنین مکانی برای استقرار دیلرها، تجهیزات و پرسنل خود در هر منطقه جغرافیایی ممکن است یک دفتر جداگانه داشته باشند.
    مراقب بروکر آمارکت باشید
اگر توی این بروکر کار میکنید به سرعت پول خودتونو خارج کنید 
این بروکر هم وقت های خبر و هم وقت های غیر خبر یهو متاتریدر را فریز میکنه و تا چند دقیقه شما هیچ کنترلی روی معاملاتتون ندارید 
هم فیلمش دارم و هم عکس از فریز شدن معاملات علیرضا بیگی
    مراقب بروکر آمارکت باشید اگر توی این بروکر کار میکنید به سرعت پول خودتونو خارج کنید  این بروکر هم وقت های خبر و هم وقت های غیر خبر یهو متاتریدر را فریز میکنه و تا چند دقیقه شما هیچ کنترلی روی معاملاتتون ندارید  هم فیلمش دارم و هم عکس از فریز شدن معاملات
    ریسک به ریوارداش همیشه کمتره نسبت به بقیه بروکرها، مثلا اگر تو آلپاری یک به چار گرفتی تو آمارکتس همون معامله میشه یک به سه محمد
    ریسک به ریوارداش همیشه کمتره نسبت به بقیه بروکرها، مثلا اگر تو آلپاری یک به چار گرفتی تو آمارکتس همون معامله میشه یک به سه
    سلام
من حدودا 5 سالی میشه با این بروکر کار می کنم و به طور کلی بین بروکرهایی که به ایرانیا خدمات ارائه میکنن باید بگم شرایط بهتر و پشتیبانی سریعتری داره … واریز  و برداشت ساده تری هم داره فقط یکم سرعتش کنده که اونم بیشتر زمان اوج خبر  و بازار اتفاق میفته و این خیلی آزار دهنده است… در اطلاع رسانی تحلیل  ها یکم ضعیف عمل میکنه.. اما در کل بهتر از بقیه است مجید مرتضوی
    سلام من حدودا 5 سالی میشه با این بروکر کار می کنم و به طور کلی بین بروکرهایی که به ایرانیا خدمات ارائه میکنن باید بگم شرایط بهتر و پشتیبانی سریعتری داره … واریز و برداشت ساده تری هم داره فقط یکم سرعتش کنده که اونم بیشتر زمان اوج خبر و بازار اتفاق میفته و این خیلی آزار دهنده است… در اطلاع رسانی تحلیل ها یکم ضعیف عمل میکنه.. اما در کل بهتر از بقیه است
    سلام  دقیقا  کدام بروکر رو میگین؟ سرمایه گذاری تو فلزات یا ارز کدام بهتره؟ با ۱۰۰ دلار وارد بشیم چجوریه؟؟؟  ممنونم از انتقال تجربتون میثم شاکری
    سلام دقیقا کدام بروکر رو میگین؟ سرمایه گذاری تو فلزات یا ارز کدام بهتره؟ با ۱۰۰ دلار وارد بشیم چجوریه؟؟؟ ممنونم از انتقال تجربتون
    بهترین بروکر برای ایرانیان فعلا همینه، معایبش فقط موقع خبر استاپ یا حد سود رو با پیپ بیشتری می‌بنده مزایا پشتیبانی قوی واریز و برداشت ریالی و سریع مهدی راوری
    بهترین بروکر برای ایرانیان فعلا همینه، معایبش فقط موقع خبر استاپ یا حد سود رو با پیپ بیشتری می‌بنده مزایا پشتیبانی قوی واریز و برداشت ریالی و سریع
    عالیییییییییییی محسن اسکندری
    عالیییییییییییی
    درود
بازبینی دوم خودم رو پس از یکماه از این بروکر در اختیار شما میزارم, امیدوارم که کمک کننده باشه
فکر اینکه اسپرد این بروکر بالاتره من رو اذیت میکرد و دست به بررسی میدانی زدم و همزمان در بروکر الپاری هم فعالیت کردم
در کمال تعجب دیدم که اسپرد آمارکت از آلپاری کمتره, درهرحال شنیدن کی بود مانند دیدن, همین الان متاتریدر هر دوتا رو نصب کنید وبررسی کنید …
و نکته جالب تر اجازه اینکه نزدیک به 600 آیتم رو میشه معمله کرد ولی آلپاری در بهترین حالت 60-70 عدد
پشتیبانی سریع و قوی و واریز برداشت راحت (درحالی که آلپاری صرافی واسط نیاز داشت)
حتی انوع حساب ها هم از الپاری بهتره و با سرمایه کم میتونید وارد بشید اما بخوای ecn الپاری بزنی 500 دلار دپازیت نیاز دارید .. فکر نمیکنم برای کسی که توی ایرانه و تازه بخواد با یه بروکر کار کنه این مبلغ برای شروع منطقی باشه
در نهایت از تمام جنبه ها دیدم که فعلا آمارکتس بهترین گزینه برای ایرانه.. حدودا 10.000 دلار هم این ماه برداشت داشتم که بدون هیچ مشکلی و در سریع ترین زمان واریز شد
علت اینکه این بروکر رو با الپاری مقایسه کردم این بود که میگفتن بهترین الپاری هست و رقیب نداره و… ولی دیدم که حقیقت چیز دیگه ای هست, قبل از اینکه گارد بگیرید برای دفاع از هر بروکری لطفا امتحانشون کنید (به شرطی که تجربه معملاتی لازم رو برای قضاوت داشته باشید)
موفق باشید محسن صفری
    درود بازبینی دوم خودم رو پس از یکماه از این بروکر در اختیار شما میزارم, امیدوارم که کمک کننده باشه فکر اینکه اسپرد این بروکر بالاتره من رو اذیت میکرد و دست به بررسی میدانی زدم و همزمان در بروکر الپاری هم فعالیت کردم در کمال تعجب دیدم که اسپرد آمارکت از آلپاری کمتره, درهرحال شنیدن کی بود مانند دیدن, همین الان متاتریدر هر دوتا رو نصب کنید وبررسی کنید … و نکته جالب تر اجازه اینکه نزدیک به 600 آیتم رو میشه معمله کرد ولی آلپاری در بهترین حالت 60-70 عدد پشتیبانی سریع و قوی و واریز برداشت راحت (درحالی که آلپاری صرافی واسط نیاز داشت) حتی انوع حساب ها هم از الپاری بهتره و با سرمایه کم میتونید وارد بشید اما بخوای ecn الپاری بزنی 500 دلار دپازیت نیاز دارید .. فکر نمیکنم برای کسی که توی ایرانه و تازه بخواد با یه بروکر کار کنه این مبلغ برای شروع منطقی باشه در نهایت از تمام جنبه ها دیدم که فعلا آمارکتس بهترین گزینه برای ایرانه.. حدودا 10.000 دلار هم این ماه برداشت داشتم که بدون هیچ مشکلی و در سریع ترین زمان واریز شد علت اینکه این بروکر رو با الپاری مقایسه کردم این بود که میگفتن بهترین الپاری هست و رقیب نداره و… ولی دیدم که حقیقت چیز دیگه ای هست, قبل از اینکه گارد بگیرید برای دفاع از هر بروکری لطفا امتحانشون کنید (به شرطی که تجربه معملاتی لازم رو برای قضاوت داشته باشید) موفق باشید
    بروکر خوبی نیست داوجونز که قراردادش افتضاحه بااسپرده وحشتناااااااک و استاپ اوت حساب ۳۶درصده میاد رو ۱۰۰درصد استاپ اوت میکنه و بعدشم هیییییچ جوابی نمیدن مجتبی زارع پور
    بروکر خوبی نیست داوجونز که قراردادش افتضاحه بااسپرده وحشتناااااااک و استاپ اوت حساب ۳۶درصده میاد رو ۱۰۰درصد استاپ اوت میکنه و بعدشم هیییییچ جوابی نمیدن
    دقیقا درسته مجید هاشمی
    دقیقا درسته
    دقیقا کردی
    دقیقا
    چند وقت پیش منم در به در دنبال بروکر خوب بودم، حالا بعد از ۱ هفته استفاده بازبینی خودم رو از این بروکر برای شما به اشتراک میزارم (یکی از دغدغه های خودم این بود نکنه نظرات مثبتی که اینجاس تبلیغات یا افراد بروکر باشن برای همین تجربم رو میزارم کسی مثل من بود گم راه نشه حتما مطالعه کنید کمک کنندس به عنوان یک کاربر) فرزانه اسکندری
    چند وقت پیش منم در به در دنبال بروکر خوب بودم، حالا بعد از ۱ هفته استفاده بازبینی خودم رو از این بروکر برای شما به اشتراک میزارم (یکی از دغدغه های خودم این بود نکنه نظرات مثبتی که اینجاس تبلیغات یا افراد بروکر باشن برای همین تجربم رو میزارم کسی مثل من بود گم راه نشه حتما مطالعه کنید کمک کنندس به عنوان یک کاربر)
    + نکات مثبت پس از یک هفته استفاده:
1- یکی از ساده ترین و سریع ترین وریفای ها رو داره صرفا با یک عکس کارت ملی در عرض ۵-۱۰ دقیقه حساب وریفای میشه
2- پشتیبانی به شدت قوی و به جرعت یکی از سریع ترین و با ادب و با حوصله ترین ها هستن که برای من ملاک مهمی بود (حتی تا مدتی چت رو نمیبندن تا سوالی بود پرسیده بشه)
۳- حساب اسلامی و فری سواپ دارن برای ایرانی ها
۴- لورج از ۱ تا ۳۰۰۰ به دلخواه میزارن بزنی که یکی از بیشترین لورج هاست در میان بروکر ها
۵- واریز اولیه ۱۰۰ دلار هست ولی از دفعات بعدی هر سری +۲۰ دلار قابل واریزه و به شدت سریع شارژ میشه (درگاه B2B تتر بزنین مطمن ترینه بقیه درگاه ها ولت یکبار مصرف میدن امکان داره سرمایتون بپره)
۶- برداشت هم داشتم و واریز کردن بدون کم و کاستی، دیشب ساعت 10 شب درخواست برداشت زدم گفتن 1 روز کاری زمان بره و امروز صبح ساعت 10:22 صبح ریختن یعنی حدودا ۱۲ ساعت
۷- امکان ساخت حساب های دمو بینهایت با لورج دلخواه و بالانس دلخواه
۸- سرورهای متاتریدرشون هم خیلی قوی هست و بدون استفاده از تغییر ایپی (قند) هم بعضی هاشون کار میکنن با سرعت خوب (حساب واقعی 8 تا سرور داره حساب دمو ۵ تا پینگ عالی)
۹- ویژگی های خوب دیگری هم دارن مثل طرح های تشویقی، بونوس، کش بک، کوپن، مدال و…
10- شیطنت های سایر بروکر هارو انجام نمیده و گزارشی ندیدم راجبش از سایر کاربرها (شدو سازی، کسری، واریزی تاخیر دار و… )
۱۱- حدودا 559 تا جفت ارز، cfd و… هم قابل معامله اس که واقعا نسبت به رقبا عالیه حسام عسکری
    + نکات مثبت پس از یک هفته استفاده: 1- یکی از ساده ترین و سریع ترین وریفای ها رو داره صرفا با یک عکس کارت ملی در عرض ۵-۱۰ دقیقه حساب وریفای میشه 2- پشتیبانی به شدت قوی و به جرعت یکی از سریع ترین و با ادب و با حوصله ترین ها هستن که برای من ملاک مهمی بود (حتی تا مدتی چت رو نمیبندن تا سوالی بود پرسیده بشه) ۳- حساب اسلامی و فری سواپ دارن برای ایرانی ها ۴- لورج از ۱ تا ۳۰۰۰ به دلخواه میزارن بزنی که یکی از بیشترین لورج هاست در میان بروکر ها ۵- واریز اولیه ۱۰۰ دلار هست ولی از دفعات بعدی هر سری +۲۰ دلار قابل واریزه و به شدت سریع شارژ میشه (درگاه B2B تتر بزنین مطمن ترینه بقیه درگاه ها ولت یکبار مصرف میدن امکان داره سرمایتون بپره) ۶- برداشت هم داشتم و واریز کردن بدون کم و کاستی، دیشب ساعت 10 شب درخواست برداشت زدم گفتن 1 روز کاری زمان بره و امروز صبح ساعت 10:22 صبح ریختن یعنی حدودا ۱۲ ساعت ۷- امکان ساخت حساب های دمو بینهایت با لورج دلخواه و بالانس دلخواه ۸- سرورهای متاتریدرشون هم خیلی قوی هست و بدون استفاده از تغییر ایپی (قند) هم بعضی هاشون کار میکنن با سرعت خوب (حساب واقعی 8 تا سرور داره حساب دمو ۵ تا پینگ عالی) ۹- ویژگی های خوب دیگری هم دارن مثل طرح های تشویقی، بونوس، کش بک، کوپن، مدال و… 10- شیطنت های سایر بروکر هارو انجام نمیده و گزارشی ندیدم راجبش از سایر کاربرها (شدو سازی، کسری، واریزی تاخیر دار و… ) ۱۱- حدودا 559 تا جفت ارز، cfd و… هم قابل معامله اس که واقعا نسبت به رقبا عالیه
    ـ نکات منفی پس از یک هفته استفاده:
1- اسپرد بالا تر نسبت به سایر رقبا
2- درگاه های واریز ریسکی و غیرفعال در اکثر اوقات که باید واقعا براش فکری کنن (یدونه درگاه بزارین انواع کریپتو با همون ریال کافیه دوتا درگاه مطمن،6 تا درگاه تتری دارین 5 تاش صفحه رفرش بشه پولت به فنا رفته)
۳- تعدد زیاد دامین هاشون که ممکنه هر سو استفاده گری بره کپی سایت رو بزنه یا یوزر گمراه بشه اعظم مدنی
    ـ نکات منفی پس از یک هفته استفاده: 1- اسپرد بالا تر نسبت به سایر رقبا 2- درگاه های واریز ریسکی و غیرفعال در اکثر اوقات که باید واقعا براش فکری کنن (یدونه درگاه بزارین انواع کریپتو با همون ریال کافیه دوتا درگاه مطمن،6 تا درگاه تتری دارین 5 تاش صفحه رفرش بشه پولت به فنا رفته) ۳- تعدد زیاد دامین هاشون که ممکنه هر سو استفاده گری بره کپی سایت رو بزنه یا یوزر گمراه بشه
    خب اینا تمام نکاتی بود که بعد از یک هفته استفاده بهش رسیدم، اگر هر سوال یا پرسش دیگه ای داشتید که جا انداختم روی همین پیام رپلی بزنید جوابتونو میدم محمد صفری
    خب اینا تمام نکاتی بود که بعد از یک هفته استفاده بهش رسیدم، اگر هر سوال یا پرسش دیگه ای داشتید که جا انداختم روی همین پیام رپلی بزنید جوابتونو میدم
    1 ماه دیگه دوباره یک بررسی ازش میزارم همینجا اگر نکته ی جدیدی بود میگم
موفق و پرسود باشید. مجید عسکری
    1 ماه دیگه دوباره یک بررسی ازش میزارم همینجا اگر نکته ی جدیدی بود میگم موفق و پرسود باشید.
    خیلی ممنون بابت اینکه تجربه خودتون را با سایر کاربران به اشتراک گذاشتید حسام بهرامی
    خیلی ممنون بابت اینکه تجربه خودتون را با سایر کاربران به اشتراک گذاشتید
    چرا واقعیات دیگه رو نمیگید؟مثل استاپ اوت های الکی و بستن معاملات در سود و ضرر به بهانه ی جمعه و شنبه بودن و بالا و پایین شده اهرم،بخدا خندت میگیره از جوابی که میدن مریم کردی
    چرا واقعیات دیگه رو نمیگید؟مثل استاپ اوت های الکی و بستن معاملات در سود و ضرر به بهانه ی جمعه و شنبه بودن و بالا و پایین شده اهرم،بخدا خندت میگیره از جوابی که میدن
    درود
نازنین گرامی بازار فارکس دارای قواعد و قوانین خاص خودش هست بنده بعنوان فردی که بیش 8 سال در این بازار فعال هستم بازبینی خودم رو به اشتراک گذاشتم (و به زودی یک بازبینی دیگه همینجا میزارم)
بدیهی هست یکسری از مساعل و موارد داخل بازار فارکس باید توسط خود تریدر درک و تجربه بشن تا متوجه بشه که بروکرش مشکلی نداره… بلکه تجربه کم خود تریدر باعث این سو تفاهم ها میشه
باید خدمتت عرض کنم استاپ اوت و بستن معاملات قبل از رسیدن به تارگت یا استاپ تریدر بعلت اسپرد هست و در اکثر مواقع توسط تریدر تازه کار بعنوان تقلب از طرف بروکر در نظر گرفته میشه.. و همچنین اینکه شما در پایان هفته تریدر های خودتون رو منیج و جمع آوری نمیکنید تا در روزهای تعطیل باز بمونه و در نهایت اسپرد و گپ باعث بسته شدنشون بشه (که اگه حجم خالص شما بالای چند دلار باشه این اتفاق نمیوفته)
از همین نکته مشخصه که دارای تجربه معاملاتی کمی هستید.. برای حل این مشکلات میتونید از حساب های دارای کمیسیون ولی اسپرد کمتر استفاده کنید و یا حجم معملاتی خودتون رو بالاتر ببرید تا با این مشکلات مواجه نشید (استفاده از ماشین حساب های فارکس پیش از پوزیشن گیری فراموش نشه).. موفق باشید سحر مدنی
    درود نازنین گرامی بازار فارکس دارای قواعد و قوانین خاص خودش هست بنده بعنوان فردی که بیش 8 سال در این بازار فعال هستم بازبینی خودم رو به اشتراک گذاشتم (و به زودی یک بازبینی دیگه همینجا میزارم) بدیهی هست یکسری از مساعل و موارد داخل بازار فارکس باید توسط خود تریدر درک و تجربه بشن تا متوجه بشه که بروکرش مشکلی نداره… بلکه تجربه کم خود تریدر باعث این سو تفاهم ها میشه باید خدمتت عرض کنم استاپ اوت و بستن معاملات قبل از رسیدن به تارگت یا استاپ تریدر بعلت اسپرد هست و در اکثر مواقع توسط تریدر تازه کار بعنوان تقلب از طرف بروکر در نظر گرفته میشه.. و همچنین اینکه شما در پایان هفته تریدر های خودتون رو منیج و جمع آوری نمیکنید تا در روزهای تعطیل باز بمونه و در نهایت اسپرد و گپ باعث بسته شدنشون بشه (که اگه حجم خالص شما بالای چند دلار باشه این اتفاق نمیوفته) از همین نکته مشخصه که دارای تجربه معاملاتی کمی هستید.. برای حل این مشکلات میتونید از حساب های دارای کمیسیون ولی اسپرد کمتر استفاده کنید و یا حجم معملاتی خودتون رو بالاتر ببرید تا با این مشکلات مواجه نشید (استفاده از ماشین حساب های فارکس پیش از پوزیشن گیری فراموش نشه).. موفق باشید
    دوست عزیز استاپ اوت صددرصد داره باتوجه به اینکه شاید دهدرصد سیستم خطابده نه هفتاددرصد بیشک اتو دسته هربروکری بدی تو پاچت میکنه و اسپردداوجونز فجیییییهه وحیده کماندار
    دوست عزیز استاپ اوت صددرصد داره باتوجه به اینکه شاید دهدرصد سیستم خطابده نه هفتاددرصد بیشک اتو دسته هربروکری بدی تو پاچت میکنه و اسپردداوجونز فجیییییهه
    جالب اینه دقیقا برای منم اتفاق افتاده تمام مدارکشم موجوده حسام مظفری
    جالب اینه دقیقا برای منم اتفاق افتاده تمام مدارکشم موجوده
    ببخشد اسم بروکر لطفا ممنون میشم حسن زارع پور
    ببخشد اسم بروکر لطفا ممنون میشم
    اگر اسپرد و کمیسیونش، خصوصا اسپردش، در حد آلپاری بود با توجه به پشتیبانی فوق العادش واقعا میشد گفت مناسب ترین برای ایرانی هاس اعظم بهرامی
    اگر اسپرد و کمیسیونش، خصوصا اسپردش، در حد آلپاری بود با توجه به پشتیبانی فوق العادش واقعا میشد گفت مناسب ترین برای ایرانی هاس
    بروکر خوبیه پشتیبانی خیلی خوب، واریز برداشت عالی هیچ مشکلی برای ترید کردن نداره.فقط اینکه توی خبر نمیتونی ترید کنی،بای استاپ سل استاپ که میذاری خیلی دیر فعال میکنه که دیگه به درد نمیخوره، برای خبر مناسب نیست. ابوذر مظفری
    بروکر خوبیه پشتیبانی خیلی خوب، واریز برداشت عالی هیچ مشکلی برای ترید کردن نداره.فقط اینکه توی خبر نمیتونی ترید کنی،بای استاپ سل استاپ که میذاری خیلی دیر فعال میکنه که دیگه به درد نمیخوره، برای خبر مناسب نیست.
    سلام وقتتون بخیر
بنده مدتی مجبورم معامله نکنم آیا این بروکر برای اینکه پول داخلش بماند مناسبه یا خیر؟
بعضی بروکر ها مدتی که معامله انجام نشه به صورت خودکار از حساب مقداری کسر میکنن
به نظرتون حساب استاندارد برای این حرکت بهتره یا ecn مجتبی صابری
    سلام وقتتون بخیر بنده مدتی مجبورم معامله نکنم آیا این بروکر برای اینکه پول داخلش بماند مناسبه یا خیر؟ بعضی بروکر ها مدتی که معامله انجام نشه به صورت خودکار از حساب مقداری کسر میکنن به نظرتون حساب استاندارد برای این حرکت بهتره یا ecn
    سلام وقت شما هم بخیر
این بروکر به ازای نگه داشتن مبالغی در حساب بدون ترید کردن هیچ کارمزدی رو از شما دریافت نمی‌کند اما درصورت نگه‌داری وجه بدون ترید در این بروکر حساب شما مسدود خواهد شد. مجتبی شیرازی
    سلام وقت شما هم بخیر این بروکر به ازای نگه داشتن مبالغی در حساب بدون ترید کردن هیچ کارمزدی رو از شما دریافت نمی‌کند اما درصورت نگه‌داری وجه بدون ترید در این بروکر حساب شما مسدود خواهد شد.
    تنها ایرادی که من از این بروکر دیدم البته در حساب مچازی اینه که چند بار پیش اوومده خود به خود معامله رو در ضرر بسته یه بار هم در سود !!!! که نمی دونم اشکال از سرورشون هست یا بروکر یه باکشه ؟!! و همچنین بعضی موقع ها تریل استاپ فعال نمیشه !!! باعث ضرر های بدی میشه در بروکر آلپاری هم مشابه همین مشکل یکی دوبار دیده شد !!! محمد حسین یزدان پناه
    تنها ایرادی که من از این بروکر دیدم البته در حساب مچازی اینه که چند بار پیش اوومده خود به خود معامله رو در ضرر بسته یه بار هم در سود !!!! که نمی دونم اشکال از سرورشون هست یا بروکر یه باکشه ؟!! و همچنین بعضی موقع ها تریل استاپ فعال نمیشه !!! باعث ضرر های بدی میشه در بروکر آلپاری هم مشابه همین مشکل یکی دوبار دیده شد !!!
    نمیدونم چرا ولی زمان اوج شلوغی بازار اسپردها واید میشن و متاسفانه چندین بار استاپ من بی دلیل زده شد. هر چقدرم اعتراض کردم متاسفانه کسی پاسخگو نبود. تجربه بدی از آمارکتس داشتم. چاره ای جز عوض کردن بروکر نداشتم حسن شاکری
    نمیدونم چرا ولی زمان اوج شلوغی بازار اسپردها واید میشن و متاسفانه چندین بار استاپ من بی دلیل زده شد. هر چقدرم اعتراض کردم متاسفانه کسی پاسخگو نبود. تجربه بدی از آمارکتس داشتم. چاره ای جز عوض کردن بروکر نداشتم
    سلام تا 20 هزار دلار میشه واریز کرد در آمارکتس؟ تایید میفرمایید برای این مبالغ؟ علیرضا راوری
    سلام تا 20 هزار دلار میشه واریز کرد در آمارکتس؟ تایید میفرمایید برای این مبالغ؟
    بروکر خوبیه راضی هستم فقط یه بدی داره زمانی که نوسان بازار بالاست اسپردهای وحشتناکی میزاره و بد استاپ میزنه شهریار مدنی
    بروکر خوبیه راضی هستم فقط یه بدی داره زمانی که نوسان بازار بالاست اسپردهای وحشتناکی میزاره و بد استاپ میزنه
    چرا اسپرد حساب ecn این بروکر بالاست؟تقریبا ۱.۵ پیپ اسپرد داره؟کسی دلیلشو میدونه؟
حساب ecn باید ۰.۲   ۰.۳ پیپ اسپرد داشته باشه ناهید لشکری
    چرا اسپرد حساب ecn این بروکر بالاست؟تقریبا ۱.۵ پیپ اسپرد داره؟کسی دلیلشو میدونه؟ حساب ecn باید ۰.۲ ۰.۳ پیپ اسپرد داشته باشه
    معمولا بروکری که حداقل ادعای ای سی ان دارد این دو شرط را داشته باشد اسپرد کم و نداشتن استاپ لول  البته بودن این دو شرط ای سی ان بودن را ثابت نمی کند ولی اگر بروکری استاپ لول داشته باشد یعنی شرط و شروط برای حد سود و حد ضرر  داشته باشد ۱۰۰ درصد مارکت میکری می کند  دوستان ساده نباشید دنبال بروکری باشید که حداقل این دو شرط راداشته باشد یعنی استاپ لول باید صفر باشد برای فهمیدن استاپ لول از خود بروکر بپرسید اکه گفت مثلا عدد ۱۰ پیپ یا حتی کم تر بدون هیچ گونه شکی و صد در صد مارکت میکر است شهریار یزدان پناه
    معمولا بروکری که حداقل ادعای ای سی ان دارد این دو شرط را داشته باشد اسپرد کم و نداشتن استاپ لول البته بودن این دو شرط ای سی ان بودن را ثابت نمی کند ولی اگر بروکری استاپ لول داشته باشد یعنی شرط و شروط برای حد سود و حد ضرر داشته باشد ۱۰۰ درصد مارکت میکری می کند دوستان ساده نباشید دنبال بروکری باشید که حداقل این دو شرط راداشته باشد یعنی استاپ لول باید صفر باشد برای فهمیدن استاپ لول از خود بروکر بپرسید اکه گفت مثلا عدد ۱۰ پیپ یا حتی کم تر بدون هیچ گونه شکی و صد در صد مارکت میکر است
    واقعا بروکر آمارکتس بروکر خوب و مناسبی هست و میشه با اون به راحتی معاملات خوبی رو توی بازار انجام داد
اوایل با دیدن نظرات بد یکم مردد بودم که توی این بروکر حساب باز کنم یا نه ولی سعی کردم با توجه به نظرات منفی کمی که درمورد این بروکر وجود داشت اومدم و توی این بروکر حساب باز کردم
واقعا بروکر مناسب و خوبی برای تریدر های فارکس هست البته توی باز کردن حسابم واقعا نوشته ها و بررسی دقیق وبسایتتون به من خیلی کمک کرد و تونستم به راحتی با اموزش ثبت نام بروکر آمارکتس که توی صفحه گذاشتید راحت ثبت نام و احراز هویت کنم
با اینکه این بروکر رگوله ی معتبری نداره اما بروکری هست که سال های سال است که توی این زمینه داره خدمات ارایه میده که این مورد خیلی مهمه
البته آدم نباید بی گدار به آب بزنه چون ممکنه برای این بروکر هم مشکلاتی ایجاد بشه حسام بیگی
    واقعا بروکر آمارکتس بروکر خوب و مناسبی هست و میشه با اون به راحتی معاملات خوبی رو توی بازار انجام داد اوایل با دیدن نظرات بد یکم مردد بودم که توی این بروکر حساب باز کنم یا نه ولی سعی کردم با توجه به نظرات منفی کمی که درمورد این بروکر وجود داشت اومدم و توی این بروکر حساب باز کردم واقعا بروکر مناسب و خوبی برای تریدر های فارکس هست البته توی باز کردن حسابم واقعا نوشته ها و بررسی دقیق وبسایتتون به من خیلی کمک کرد و تونستم به راحتی با اموزش ثبت نام بروکر آمارکتس که توی صفحه گذاشتید راحت ثبت نام و احراز هویت کنم با اینکه این بروکر رگوله ی معتبری نداره اما بروکری هست که سال های سال است که توی این زمینه داره خدمات ارایه میده که این مورد خیلی مهمه البته آدم نباید بی گدار به آب بزنه چون ممکنه برای این بروکر هم مشکلاتی ایجاد بشه
    برکر مزخرفیه من مستندات دارم که مارجین من صد بوده و استاپ اوت فعال کرده مسعود اسکندری
    برکر مزخرفیه من مستندات دارم که مارجین من صد بوده و استاپ اوت فعال کرده
    لطف می کنید مستندات و برای بنده ارسال کنید ؟ مریم صابری
    لطف می کنید مستندات و برای بنده ارسال کنید ؟
    بله بفرمایید به چه ایمیلی؟ مجتبی عسکری
    بله بفرمایید به چه ایمیلی؟
    سلا م به دوستان
ازمدیرسایت میخواستم که لطفا راهنمایی کنند.چنانچه قضیه ملی شدن اینترنت عملیاتی شود تکلیف برای دسترسی به سایت بروکرها که اکثرا هم فیلتر هستند چیست. یعنی ممکنه شرایط به گونه ای رقم بخوره که حتی باقند شکن هم نشه به حسابها دسترسی پیداکرد وعملا تراکنش ها متوقف بشه؟
متشکرم مجید اسکندری
    سلا م به دوستان ازمدیرسایت میخواستم که لطفا راهنمایی کنند.چنانچه قضیه ملی شدن اینترنت عملیاتی شود تکلیف برای دسترسی به سایت بروکرها که اکثرا هم فیلتر هستند چیست. یعنی ممکنه شرایط به گونه ای رقم بخوره که حتی باقند شکن هم نشه به حسابها دسترسی پیداکرد وعملا تراکنش ها متوقف بشه؟ متشکرم
    سلام.
در صورتی که با این واقعه مواجه بشیم و دسترسی به اینترنت بین المللی با اجرای بیشتر طرح‌هایی مثل طرح صیانت، محدودتر از الان بشه قطعا نه تنها تریدرها بلکه میلیون‌ها کاربر اینترنت در داخل ایران با مشکلات بزرگ‌تر و فاجعه باری مواجه خواهند شد. سپیده اسکندری
    سلام. در صورتی که با این واقعه مواجه بشیم و دسترسی به اینترنت بین المللی با اجرای بیشتر طرح‌هایی مثل طرح صیانت، محدودتر از الان بشه قطعا نه تنها تریدرها بلکه میلیون‌ها کاربر اینترنت در داخل ایران با مشکلات بزرگ‌تر و فاجعه باری مواجه خواهند شد.
    شماره تلفن بروکرتون رو داشته باش. برای زمانی که نت قطع میشه لازم میشه
زنگ میزنی میگی نتم قطع شده پوزیشن هام رو ببند محمدرضا کماندار
    شماره تلفن بروکرتون رو داشته باش. برای زمانی که نت قطع میشه لازم میشه زنگ میزنی میگی نتم قطع شده پوزیشن هام رو ببند
    سلام
آیا خبرهایی که منتشر میشه در مورد ورشکستگی ای مارکتس درسته؟ ممنون میشم پاسخ بدید مجتبی اسکندری
    سلام آیا خبرهایی که منتشر میشه در مورد ورشکستگی ای مارکتس درسته؟ ممنون میشم پاسخ بدید
    با سلام. ما چنین اخباری تا این لحظه مشاهده نکردیم. لطفا اخبار بروکرهای فارکس را از منابع معتبر پیگیری کنید مهدی باقری
    با سلام. ما چنین اخباری تا این لحظه مشاهده نکردیم. لطفا اخبار بروکرهای فارکس را از منابع معتبر پیگیری کنید
    زمانی که در این بروکر واریز ریالی انجام میدیم بروکر به ازای اون واریز از ما کارمزد دریافت میکنه؟
چون من توی بروکرهای دیگه شنیده بودم زمانی که واریز یا برداشت ریالی داشته باشیم از ما کارمزد هم دریافت میکنه
و اینکه نرخی که برای تبدیل ریال به دلار توی این بروکر برای واریز و برداشت ریالی هست چطوری تعیین میشه ؟ علیرضا شاکری
    زمانی که در این بروکر واریز ریالی انجام میدیم بروکر به ازای اون واریز از ما کارمزد دریافت میکنه؟ چون من توی بروکرهای دیگه شنیده بودم زمانی که واریز یا برداشت ریالی داشته باشیم از ما کارمزد هم دریافت میکنه و اینکه نرخی که برای تبدیل ریال به دلار توی این بروکر برای واریز و برداشت ریالی هست چطوری تعیین میشه ؟
    با سلام. انتقال پول به روش ریالی مستقیم توسط صرافی برای شما انجام میشود و کارمزد هم بابت تبدیل ریال به دلار و بالعکس از شما دریافت میشود و ربطی به بروکر ندارد. فرزانه شاکری
    با سلام. انتقال پول به روش ریالی مستقیم توسط صرافی برای شما انجام میشود و کارمزد هم بابت تبدیل ریال به دلار و بالعکس از شما دریافت میشود و ربطی به بروکر ندارد.
    بببخشید خواستم بدونم این بروکر از نوع انتقال ریسک A-BOOK هست یا B-BOOK یا STp?? مجتبی صابری
    بببخشید خواستم بدونم این بروکر از نوع انتقال ریسک A-BOOK هست یا B-BOOK یا STp??
    دوستان حواستون باشه بسیار شدو سازی میکنه بارها من دیدم به استپ لاس من نرسیده و ازونجا بازار برگشته ولی استاپ من خورده حتی شدو هم نزده تا اونجا استاپ خورده صد در صد شدو سازی داره از سایت های دیگه برسی کنید مجید صفری
    دوستان حواستون باشه بسیار شدو سازی میکنه بارها من دیدم به استپ لاس من نرسیده و ازونجا بازار برگشته ولی استاپ من خورده حتی شدو هم نزده تا اونجا استاپ خورده صد در صد شدو سازی داره از سایت های دیگه برسی کنید
    دوست عزیز اول یکم اطلاعاتتونو برید بالا بعد اتهام بزنید . اردر های بای اول اسپرید میگیره ولی اردر های سل موقع بستن . منطقی است که اردر های سل بدون اینکه به استاپ بخوره زده بشه وحیده طالبی زاده
    دوست عزیز اول یکم اطلاعاتتونو برید بالا بعد اتهام بزنید . اردر های بای اول اسپرید میگیره ولی اردر های سل موقع بستن . منطقی است که اردر های سل بدون اینکه به استاپ بخوره زده بشه
    متا تریدرش هی قطع میشه مال همه بروکر ها وصله به غیر از این رضا یزدان پناه
    متا تریدرش هی قطع میشه مال همه بروکر ها وصله به غیر از این
    سلام من شارژگرفتم نمیتونم وارد حساب کاربری بشم تا حسابم راشارژکنم محمد اسماعیلی
    سلام من شارژگرفتم نمیتونم وارد حساب کاربری بشم تا حسابم راشارژکنم
    سلام وقت بخیر دوست عزیز
لطفا با پشتیبان بروکر آمارکتس در تماس باشید.
اطلاعات پشتیبان در ابتدای همین صفحه در دسترس می‌باشد
با احترام مجتبی مظفری
    سلام وقت بخیر دوست عزیز لطفا با پشتیبان بروکر آمارکتس در تماس باشید. اطلاعات پشتیبان در ابتدای همین صفحه در دسترس می‌باشد با احترام
    سلام خسته نباشید
چرا وقتی با ایرانی ها کار میکنند باز هم نیاز vpn هست تا به سایت وارد بشیم؟ (به خاطر تحریم یا فیلترینگ خود ایران) محسن فیاضی
    سلام خسته نباشید چرا وقتی با ایرانی ها کار میکنند باز هم نیاز vpn هست تا به سایت وارد بشیم؟ (به خاطر تحریم یا فیلترینگ خود ایران)
    سلام وقت بخیر. وبسایت مورد نظر از سوی ایران مسدود شده است. رضا اسماعیلی
    سلام وقت بخیر. وبسایت مورد نظر از سوی ایران مسدود شده است.
    ممنون از جوابتون
دلیلش هم میشه بگید حسام کردی
    ممنون از جوابتون دلیلش هم میشه بگید
    علت مسدود شدن وبسایت را باید از نهادهای مربوطه سوال بفرمایید. مجتبی زارع پور
    علت مسدود شدن وبسایت را باید از نهادهای مربوطه سوال بفرمایید.
    سلام. متاتريدر فيلتر شده چه كار كنيم؟ وي پي ان هم قطع ميشه. فرشید عمرانی
    سلام. متاتريدر فيلتر شده چه كار كنيم؟ وي پي ان هم قطع ميشه.
    سلام ممنون بابت توضیحات کاملتون فقط ی سوال داشتم فرق instant و market execution چیه؟ ناهید طالبی زاده
    سلام ممنون بابت توضیحات کاملتون فقط ی سوال داشتم فرق instant و market execution چیه؟
    با سلام. این دو مربوط به اجرای دستور معاملات است. در market execution بروکر موظف است تا در نزدیکترین قیمت به قیمت فعلی بازار، معامله شما را باز یا بسته کند. در این دستور اجرایی ریکوت وجود ندارد. در Instant Execution بروکر موظف است معامله را دقیقا در قیمت درخواستی باز یا بسته کند. در این نوع دستور اجرا در زمان نوسانات قیمت با پیغام ریکوت مواجه خواهید شد. وحیده زارع پور
    با سلام. این دو مربوط به اجرای دستور معاملات است. در market execution بروکر موظف است تا در نزدیکترین قیمت به قیمت فعلی بازار، معامله شما را باز یا بسته کند. در این دستور اجرایی ریکوت وجود ندارد. در Instant Execution بروکر موظف است معامله را دقیقا در قیمت درخواستی باز یا بسته کند. در این نوع دستور اجرا در زمان نوسانات قیمت با پیغام ریکوت مواجه خواهید شد.
    لطفا داخل این بروکر به هیچ عنوان حساب باز نکنید این بروکر به جرات میگم یه *** تمام عیار حساب من صفر شده و عوض جواب دادن میشنن چرت و پرت تحویل میدن
لطفااااااااااااا در امارتکس اسم نویسی نکنید مجتبی اسکندری
    لطفا داخل این بروکر به هیچ عنوان حساب باز نکنید این بروکر به جرات میگم یه *** تمام عیار حساب من صفر شده و عوض جواب دادن میشنن چرت و پرت تحویل میدن لطفااااااااااااا در امارتکس اسم نویسی نکنید
    سلام یعنی چی حسابتون صفر شده محمد یزدان پناه
    سلام یعنی چی حسابتون صفر شده
    بروکر خوبیه من چندتا برداشت داشتم سریع واریز کردن فقط تنها مشکلم اسپرد داو جونز که خیلی بالا بود مجتبی زارع پور
    بروکر خوبیه من چندتا برداشت داشتم سریع واریز کردن فقط تنها مشکلم اسپرد داو جونز که خیلی بالا بود
    سلام ممنون از اطلاعات خوبت.ن ، با 10 دلار هم میشه وارد معامله شد ؟؟ ممنون میشم جواب بدید مریم لشکری
    سلام ممنون از اطلاعات خوبت.ن ، با 10 دلار هم میشه وارد معامله شد ؟؟ ممنون میشم جواب بدید
    با سلام. حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب در این بروکر 100 دلار است میثم
    با سلام. حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب در این بروکر 100 دلار است
    سلام من امروز معامله باز کردم و حد ضررم ۱۰۰ دلار بود ولی یهو ۷۰۰ دلار از حسابم کم کرد به چه دلیل
روی چه حساب کم شد
من حد ضرر گذاشتم ومشخصه حسام صفری
    سلام من امروز معامله باز کردم و حد ضررم ۱۰۰ دلار بود ولی یهو ۷۰۰ دلار از حسابم کم کرد به چه دلیل روی چه حساب کم شد من حد ضرر گذاشتم ومشخصه
    سلام، وقت شما بخیر. در کامنت ها فرموده بودین با vpn وارد بشیم، ولی سایت بروکر بدون vpn باز میشه. آیا لازمه برای ثبت نام و ادامه فعالیت در بروکر، با vpn وارد بشیم یا خیر؟ باتشکر. محمدرضا عمرانی
    سلام، وقت شما بخیر. در کامنت ها فرموده بودین با vpn وارد بشیم، ولی سایت بروکر بدون vpn باز میشه. آیا لازمه برای ثبت نام و ادامه فعالیت در بروکر، با vpn وارد بشیم یا خیر؟ باتشکر.
    با سلام.لینک بروکرها مدام در حال بروزرسانی هستند و اگر برایتان بدون مشکل باز میشوند، نیازی به استفاده از وی پی ان نیست. استفاده از vpn در فارکس الزامی نیست محسن باقری
    با سلام.لینک بروکرها مدام در حال بروزرسانی هستند و اگر برایتان بدون مشکل باز میشوند، نیازی به استفاده از وی پی ان نیست. استفاده از vpn در فارکس الزامی نیست
    سلام تو amaretto معامله فیوچر هم میشه انجام داد؟و اینکه برای  فیوچرز میشه واریزی دلار باشه یعنی رمزارزی نداشته باشم؟ شهریار راوری
    سلام تو amaretto معامله فیوچر هم میشه انجام داد؟و اینکه برای فیوچرز میشه واریزی دلار باشه یعنی رمزارزی نداشته باشم؟
    تبلیغات