- در این پست می آموزید :
🏀 - بروکر ارانته 🏀 - انواع حساب های معاملاتی بروکر ارانته 🏀 - انواع حساب ها بصورت جدول 🏀 - شرح 🏀 - واریز و برداشت بروکر ارانته 🏀 - پلتفرم معاملاتی بروکر ارانته 🏀 - پلتفرم تلفن همراه بروکر ارانته 🏀 - ابزارهای معاملاتی بروکر ارانته 🏀 - بروکر ارانته برای مبتدیان 🏀 - چگونه ما در بازار فارکس نرخ داریم؟

بروکر ارانته

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس
معرفی بروکر ارانته

بروکر ارانته یک بروکر ارائه دهنده خدمات مالی آنلاین است که به معامله گران فرصت میده تا ابزارهای مالی متعدد را در کلاس های مختلف، از جمله فارکس، فلزات، سهام، شاخص ها و انرژی ها، با استفاده از پلتفرم معاملاتی MetaTrader 5، معامله کنند. آنها معامله گران را با انتخاب ابزارهای معاملاتی مفید و آموزشی ارائه می دهند و همچنین یک تیم پشتیبانی مشتری فعال برای کمک به آنها ارائه می دهند. بروکر ارانته در سال 2019 تاسیس شد. بروکر Errante پلتفرم محبوب MetaTrader روی چندین نوع حساب مختلف برای پروفیل های مختلف معامله گران طراحی کرده است. بروکر ارانته پشتیبانی برای هر دو سیستم عامل MT4 و MT5 علاوه بر یک پلتفرم معاملاتی کپی ارائه شده است. حداقل سپرده ورودی در بروکر ارانته، شرایط معاملاتی نسبتا ضعیف را ارائه میده، با حداقل سپرده از 50 دلار و EUR/USD با اسپرد 1/5 پیپ است. اسپرد در حساب های VIP و Tailor خیلی کمتره اما حداقل واریزی این حساب ها در بروکر ارانته5000  و 1500 دلار است. بروکر Errante سه حساب رایگان با کمیسیون و بدون کمیسیون ارائه میده با اسپرد متغیر و یک حساب Tailormade با حداقل سپرده های 5000 دلار ارائه میده. همه حساب ها در سیستم عامل های معاملاتی MT4 و MT5 در دسترس هستند. بروکر ارانته در حساب های معاملاتی خود حداقل سپرده بالایی داره، بنابراین این هزینه ها بر اساس اسپرد منتشر شده در حساب ها پخش است. برای مشاهده پخش زنده، معامله گران باید یک حساب آزمایشی باز کنند. معامله گران نیز باید آگاه باشند که اسپرد بسته به نوسانات بازار و حجم معاملات متفاوت است.

چه چیزی را از سایر بروکرهای فارکس جدا میکنه؟

بروکر ارانته اسپرد نسبتا کم و هزینه های رقابتی را در طیف وسیعی از حساب ها فراهم میکنه. Copy Trading در دسترس است و میتونید مورد استفاده قرار گیرد برای تقلید از استراتژی های معامله گران موفق و یا تبدیل شدن به یک ارائه دهنده استراتژی معاملاتی برای معامله گران مبتدی که استفاده کنند. سطح بالایی از اهرم در حساب ها موجود است، در حالی که اهرم های پایین تر و نظارت بر نظارت بیشتر بخشی از ارائه در نهاد اروپا است. بروکر ارنته میتونه به معامله گران حرفه ای که تقاضای اسپرد کم، اهرم بالا و ابزار معاملاتی پیشرفته را استفاده می کنند، تهیه کنند.

اعتبار بروکر ارانته

بروکر ارنته، یک بروکر فارکس جهانی است که بیش از 20/000 مشتری در سراسر جهان داره، بروکر Errante در سال 2019 تاسیس شد و دفتر مرکزی در قبرس مستقر است. بروکر ارانته دارای مجوز توسط اداره خدمات مالی (FSA) Seychelles و Cysec Cysec کمیسیون قبرس مجاز و تنظیم شده است. برای جزئیات بیشتر زیر را ببینید: بروکر ارانته نام تجاری مورد استفاده توسط Notely Trading Ltd، یک شرکت سرمایه گذاری مجاز و تنظیم شده توسط کمیسیون اوراق بهادار قبرس و کمیسیون مبادله (CYSEC) تحت شماره مجوز [383 / 20] است. بروکر ارانته توسط بازارهای دستورالعمل های مالی (MIFID II) اتحادیه اروپا اداره میشه. بروکر Errante نام تجاری Errante Securities (Seychelles) Ltd، یک فروشنده Seychelles Securities Securities، مجاز و تنظیم شده توسط اداره خدمات مالی Seychelles (FSA) تحت شماره مجوز SD038 است. استرالیایی ها تحت شرکت زیرمجموعه Errante، Errante Securities (Seychelles) Ltd، مجاز و تنظیم شده توسط اداره خدمات مالی Seychelles (FSA) خواهند بود.

چرا مهم که بدونید دفتر مرکزی بروکر در کجا تنظیم شده است؟

تنظیم کننده های مختلف سطوح مختلف محافظت را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، مشتریان Urante در اتحادیه اروپا از نظارت بر CYSEC بهره مند می شوند. CYSEC مستلزم اینکه مشتری از تعادل منفی برخوردار باشه، به این معنی که آنها نمی توانند بیشتر از واریز خود از دست بدهند. وجوه مشتری باید در حساب های جداگانه سپرده گذاری می شود که در صورت ورشکستگی بروکر محافظت می شوند. علاوه بر این، CYSEC در صورت ورشکستگی بروکر جبران خسارت تا 20000 یورو را تضمین می کنه. در مقابل، یک معامله گر که با یک نهاد بروکر کار می کند، در خارج از کشور تنظیم می کند، (مانند اداره خدمات مالی سیشل) این مزایا را برای آنها تضمین نمی کند.

بروکر ارانته

انواع حساب های معاملاتی بروکر ارانته

یک سازنده بازار بدون مداخله میز معامله، در بروکر ارانته معاملات را در شش کلاس دارایی، از جمله رمزنگاری، سهام، انرژی، فلزات، شاخص ها و بیش از 50  جفت ارز فارکس ارائه میده. بروکر Errante پشتیبانی کامل از هر دو سیستم عامل MT4 و MT5 را در چهار حساب زنده و یک حساب آزمایشی نامحدود ارائه شده. همه حساب ها رایگان و بدون کمیسیون هستند، به جز حساب Tailor، که در آن شرایط معاملاتی سفارشی میتونه با مدیر حساب کاربری خود مورد بحث قرار گیرد. با حداقل سپرده 50 دلار، حساب استاندارد Errante  که مناسب برای معامله گران مبتدی است میتونند استفاده کنند. ما معامله گران مبتدی را به عنوان معامله گران بی تجربه تعریف می کنیم که قبلا هرگز معامله نکرده اند یا کمتر از یک سال معامله شده اند. مبتدیان اغلب نمی خواهند ریسک بزرگی از پول زیادی را بدهند و به طور کلی قادر به معاملات تمام وقت در طول هفته کاری نخواهند بود. معامله گران با تجربه اغلب ترجیح می دهند حداقل سپرده های بالاتر را برای افتتاح حساب در نظر بگیرند. حسابهای Premium، VIP و Takormade Errante حداقل سپرده های 1000 دلار، 5000 دلار و 15000 دلار دارند. در حالی که هزینه های معاملاتی در حساب های VIP و Premium هنوز بالاتر از هزینه های دیگر حساب های ورودی بروکرهای دیگر فارکس هستند. همه حساب ها دارای حداکثر اهرم تا 500: 1 و حداقل اندازه سفارش 0/01 است. بروکر Errante حساب های اسلامی را به صورت درخواست ارائه می دهد. برای جزئیات حساب ها جدول زیر را ببینید:

انواع حساب ها بصورت جدول

ویژگی ها Standard Premium VIP Tailor Mode
حداقل سپرده 50$ 1000$ 5000$ 15000$
اسپرد میانگین 1 پیپ میانگین 0/7 پیپ میانگین 0/2 پیپ میانگین 0 پیپ
کمیسیون 3 دلار
حداقل لات 0/01 0/01 0/01 0/01
حساب اسلامی
بونس بونوس تا %30 بونوس تا %30 بونوس تا %30 بونوس تا %30
لوریج 1:500 1:500 1:500 1:500
استاپ اوت 20% 20% 20% 100%

 

شرح

حساب استاندارد: حساب استاندارد دارای حداقل مبلغ سپرده 50 دلار است که به طور متوسط ​​در 1.50 پیپ در یورو/ USD(فرض می کنیم)، که از سایر سازندگان بازار مشابه گسترده تر است. دارندگان حساب میتونند در تمام ابزارهای موجود معامله کنند.

حساب Premium: حداقل نیاز به سپرده در حساب حداقل سپرده 1000 دلار است و به طور متوسط ​​در 1.2 پیپ در یورو/ دلار اسپرد تعلق میگیره. دارندگان حساب Ptemium روزانه بازار، پشتیبانی شخصی مشتری و دسترسی به مطالب آموزشی پیشرفته را دریافت می کنند.

حساب VIP:  برای باز کردن حساب VIP، حداقل سپرده 5000 مورد نیاز است. معامله گران VIP در مورد هر روش واریز و برداشت هزینه ی پرداخت نمی شوند و علاوه بر دسترسی به مواد آموزشی پیشرفته ، خدمات VPS رایگان دریافت می کنند.

حساب Tailor-Made: همانطور که از نام آن پیداست، این یک حساب قابل تنظیم با حداقل هزینه سپرده 15000 دلار است. اسپرد از 0 پیپ در EUR/USD شروع می شود اما اهرم های پایین تر اعمال می شوند. کمیسیون براساس حجم معاملات (معمولاً حدود 5 دلار دور دور) تعیین می شود و تماس های حاشیه ای در صورت درخواست تعیین می شود. معامله گران می توانند در مورد گزینه های مختلف سفارشی با مدیران حساب خود بحث کنند.

واریز و برداشت بروکر ارانته

بروکر ارانته همانند اکثر بروکرهای فارکس، یک 'بازگشت به سیاست منبع' را اجرا میکنه، به این معنی که برداشت ها تنها به منبع اصلی بودجه بازگردانده میشه. انواع بودجه و روش های برداشت در دسترس هستند، از جمله انتقال بانکی، کارت های اعتباری و e-wallets، و cryptocurrencies.

انتقال بانکی: سپرده ها رایگان هستند و در عرض 2 تا 5 روز کاری برداشت ها انجام میشه. حداقل میزان برداشت 100 دلار است.

ویزا کارت: سپرده ها رایگان هستند و ظرف 1 ساعت انجام میشه. برداشت ها آزاد هستند و ظرف 24 ساعت کاری انجام میشه، اما ممکن است 4 تا 8 روز طول بکشه تا به حساب شما برسد. حداقل مقدار برداشت 20 دلار است.

E-wallets (Neteller, Sticpay, Skrill, Perfect Money): سپرده ها آزاد هستند و در عرض 1 ساعت پردازش میشه. برداشت ها در عرض 24 ساعت انجام میشه و هزینه 1٪ اعمال می شود. حداقل مقدار برداشت 20 دلار است.

Cryptocurrencies (BTC, ETH, XRP, USDT): سپرده ها آزاد هستند و در عرض 10 دقیقه انجام میشه. برداشت ها آزاد هستند و در یک روز کاری پردازش میشه. توجه داشته باشید که حداقل مقدار خروج 20 دلار است.

معامله گران باید توجه داشته باشند که در صورت درخواست برداشت از حساب بیش از 80 درصد از مقدار سپرده در عرض 48 ساعت بدون فعالیت تجاری قابل توجه، و یا (II) زمانی که برای arbitrage معامله شد، 5٪ کمیسیون اضافی شامل حساب تون خواهد شد.

به طور کلی، بروکر ارانته طیف گسترده ای از روش های بودجه را ارائه میده، و در حالی که سپرده ها به طور کلی رایگان هستند، هزینه خروج 1٪ به پرداخت ها توسط و کیف پول، که در اطراف متوسط ​​صنعت است، اعمال می شود. زمان پردازش نیز به طور متوسط، به جز انتقال بانک، که آهسته هستند.

واریز و برداشت بروکر ارانته

پلتفرم معاملاتی بروکر ارانته

پشتیبانی پلتفرم بروکر Errante در مقایسه با سایر بروکرهای فارکس مشابه است. بروکر ارانته در سیستم عامل MT4 و MT5 و برنامه های کاربردی دسکتاپ، تلفن همراه و مبتنی بر وب آنها ارائه میشه. MetaTrader 4 یکی از محبوب ترین سیستم عامل های جهان است، ارائه ویژگی های قدرتمند برای کمک به تصمیم گیری های معاملاتی طراحی شده. پلتفرم MT4 هنوز هم برای ویژگی های معاملاتی خودکار خود محبوب است که معاملات و استراتژی الگوریتمی را با مشاوران متخصص (روبات های معاملاتی) فعال می کند. ویژگی های دیگر MT4 عبارتند از:

  1. زبان برنامه نویسی MQL4
  2. تک نخ، تک تک ارزها
  3. 30 اندیکاتور کاربردی داخلی
  4. 31 اشیاء گرافیکی
  5. نه دوره زمانی

MT5 در خط مقدم نرم افزار معاملاتی است و دارای میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان است که شامل تجزیه و تحلیل کیفی و کمی است. پلتفرم معاملاتی MT5 در تمام زمان بروکرهای فارکس بیشتر به تصویب رسیده است؛ این رابط کاربری مدرن تر است، اجازه میده تا تعداد نامحدودی از نمودارها مورد استفاده قرار گیرد، عمق بازار را نشان می دهد و در تقویم اقتصادی ساخته شده است. همچنین دارای تعداد بیشتری از انواع سفارش های انتظار در انتظار MT4 است و دارای یک سیستم چت جاسازی شده است. علاوه بر این، زبان اسکریپت MQL5 کارآمدتر از پیشرونده آن است، و MT5 دارای ابزار پیشرفته تر از MT4 است.

پلتفرم معاملاتی بروکر ارانته

پلتفرم تلفن همراه بروکر ارانته

سیستم عامل های معاملاتی تلفن همراه بروکر ارانته در مقایسه با سایر بروکرهای مشابه است. این نسخه های موبایل MT4 و MT5 را ارائه میده. بروکر ارانته پشتیبانی از برنامه های تجاری MT4 و MT5 موبایل برای آندروید و iOS را ارائه میده. معامله گران باید آگاه باشند که در مقایسه با سیستم عامل های معاملاتی دسکتاپ، از جمله فریم های دسکتاپ، از جمله کاهش فریم های زمان و گزینه های نمودار پایین تر، از دست دادن وجود دارد، اما معامله گران می توانند سفارشات موجود را بسته و اصلاح کنند، سود و زیان را محاسبه کنند و تجارت را بر روی نمودارها بفروشند.

پلتفرم تلفن همراه بروکر ارانته

ابزارهای معاملاتی بروکر ارانته

ابزارهای معاملاتی بروکر Errante دارای یک پلتفرم معاملاتی کپی تریدینگ و تعدادی از ماشین حساب های معاملاتی است.

copytrading

ابزار CopyTrade بروکر ارانته به معامله گران اجازه میده تا استراتژی های معماملات دیگر معامله گران موفق را نظارت کنند و این را به صورت دستی یا به صورت خودکار به حساب های خود کپی کنند. معامله گران میتونند انتخاب کنند که مجموعه ای از معامله گران Errante را کپی کنند (همچنین به عنوان ارائه دهندگان CopyTrade شناخته می شوند) که آنها فکر می کنند ممکن است مناسب باشند. ارائه دهندگان CopyTrade بر اساس موفقیت معاملاتی خود رتبه بندی می شوند. معامله گران میتونند انتخاب کنند که به عنوان بسیاری از ارائه دهندگان CopyTrade به عنوان آنها آرزو می کنند. Errante Copytrade یک گزینه خوب برای معامله گران مبتدی است که از فضای معاملاتی شروع میشه که نه مهارت های تکنیکالی و نه زمان معاملات را ندارند.

ماشین حساب معاملاتی

Margin Pertorculator Calculator: با ماشین حساب بروکر Errante، معامله گران میتونند دقیقا چقدر حاشیه ای را محاسبه کنند تا بتوانند موقعیتی را که می خواهند باز کنند و اندازه آن را تنظیم کنند، محاسبه می کنند.

نرخ ماشین حساب SWAP: ماشین حساب نرخ مبادله کمک می کند تا معامله گران محاسبه هزینه آنها را بر اساس ابزار آنها را برای هر دو موقعیت طولانی و کوتاه پرداخت می شود. به طور کلی، ابزارهای معاملاتی بروکر ارانته در مقایسه با سایر بروکرهای فارکس محدود می شوند و به خوبی برای اضافه کردن برخی از ابزارهای دیگر به آرسنال تجاری خود برای کمک به مشتریان تصمیمات تجاری بهتر می شود.

ابزارهای مالی Errante

ارائه ابزار مالی مالی بروکر Errante نسبت به سایر بروکرهای فارکس کمی محدود است. بروکر ارانته معاملات در فارکس، به اشتراک گذاری CFD ها، شاخص ها، کالاها، فلزات، و Cryptocurencys (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت CFD کلیک کنید) ارائه میده.

جفت ارزهای فارکس: بروکر ارانته دارای بیش از 50 جفت ارز در دسترس برای معاملات برای معامله گران قرار داده. این شامل رشته های اصلی (EUR/USD، GBP/USD و USD/JPY) است.

CFD ها: بروکر ارانته 61 سهم CFDS را ارائه میده. انتخاب موجود شامل برخی از مبادلات عمده ایالات متحده، انگلستان و اروپا است. CFD ها در سهام به سود تقسیم می شوند. دارندگان CFD ها در سهام پایه ای نیستند. با این حال، آنها تحت تاثیر کاهش قیمت سهام قرار می گیرند.

شاخص ها: 9 شاخص برای معاملات در  بروکر Errante وجود دارد که در مقایسه با سایر بروکرهای فارکس مشابه محدود است. محبوب ترین شاخص ها کسانی هستند که سهام برخی از بزرگترین شرکت های بزرگ و در سطح جهانی را ترکیب می کنند.

کالاها: بروکر ارانته معاملات را در 8 کالای ارائه میده که در مقایسه با سایر بروکرهای فارکس بهتر و بیشتر است. اکثر بروکرهای فارکس بین 5 تا 10 کالای ارائه می دهند. کالاها شامل نرمی مانند شکر، کاکائو و پنبه و انرژی مانند نفت و گاز طبیعی هستند.

Cryptocurrencys: بروکر ارانته 14 جفت کریپتو ارائه میده، که بیشتر از آن است که معمولا در سایر بروکرهای فارکس موجود است. این شامل Bitcoin، Ethereum، Dash و Ripple، در میان دیگران است. Cryptocurency ها ابزار بسیار فرار هستند، بنابراین معامله گران باید از تجارت با اهرم آگاهی داشته باشند. به طور کلی، بروکر ارانته انتخاب محدودی از دارایی های قابل فروش را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد، اما طیف وسیعی از جفت های فارکس را ارائه می دهد.

ابزارهای معاملاتی بروکر ارانته

بروکر ارانته برای مبتدیان

مواد آموزشی و تجزیه و تحلیل بازار بروکر ارانته عالی هستند، اما ما این را به جوانان نسبی شرکت تقسیم می کنیم. با این حال، خدمات مشتری پاسخگو 24/5 در دسترس است تا به هر گونه سوال مربوط به تکنیکالی یا حساب کاربری پاسخ دهد. مواد آموزشی بروکر ارانته عبارتند از مجموعه ای از فیلم های آموزشی مبتدی و پیشرفته و MetaTrader 4 و MetaTrader 5 فیلم پلتفرم می باشد. فیلم ها موضوعات مختلف را پوشش می دهند، از جمله مقدمه ای بر تجزیه و تحلیل فارکس، تکنیکالی و بنیادی، و غیره.  در کنار این مواد، Errante همچنین میزبان Webinars مکرر چند زبانه در تمام جنبه های معاملاتی، از جمله اصول معاملات، تجزیه و تحلیل تکنیکالی و بنیادی است. وبینارهای گذشته در یک آرشیو ذخیره می شوند و در تقاضا در دسترس هستند. وبینارها به همه بازدیدکنندگان وبسایت آزاد هستند، اما نیاز به ثبت نام دارند.

مواد تجزیه و تحلیل بازار

تحقیقات و تجزیه و تحلیل بازار نیز محدود است، و Orrante تنها ارائه می دهد مشتریان یک تفسیر بازار روزانه در قالب نوشته شده، ساخته شده توسط آن در تیم خانه از تحلیلگران. سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل بازار عبارتند از: ماشین حساب حاشیه و تقویم های اقتصادی.

بیانیه ریسک

تجارت فارکس خطرناک است و هر بروکر مورد نیاز است تا جزئیات مربوط به تجارت CFD های فارکس را به مشتریان بدهد. بروکر ارانته می خواهد شما بدانید که: محصولات ما در حاشیه معامله می شوند و سطح بالایی از خطر را حمل می کنند و ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهند. این محصولات ممکن است برای همه مناسب نباشد و شما باید اطمینان حاصل کنید که خطرات مربوطه را درک می کنید.

چگونه ما در بازار فارکس نرخ داریم؟

درک نقاط قوت و ضعف بروکر، زمانی که شما به معاملات فارکس و CFDS انجام میدین، بسیار مهم است. سیستم رتبه بندی اختصاصی در بازار فارکس برای این هدف تشکیل شده است. دانش و تخصص داوران ما به منظور اشاره به شما بهترین بروکرهای فارکس مناسب است. بیش از 200 متغیرهای فردی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند تا به شما کمک کنند که بروکر خودتونو رو انتخاب کنید. نمودار زیر جزئیات تمام دسته هایی را که ما ارزیابی و ارزیابی می کنیم را مشخص می کنیم.

این مقاله مفید بود ؟
فرم ارسال نظر
سلام سایت بروکر ارانته فیلتر هست ؟ بی نام
سلام سایت بروکر ارانته فیلتر هست ؟
بله جدیدا فیلتر شده
بله جدیدا فیلتر شده مدیر
سلام اموزش افتتاح حساب در بروکر ارانته رو در سایتتون ارسال می کنید ؟ علی
سلام اموزش افتتاح حساب در بروکر ارانته رو در سایتتون ارسال می کنید ؟
سلام وقت بخیر بله آموزش افتتاح حساب بروکر errante حتما منتشر میشه
سلام وقت بخیر بله آموزش افتتاح حساب بروکر errante حتما منتشر میشه مدیر
تبلیغات