- در این پست می آموزید :
🏀 - بروکر یو اس جی 🏀 - ویژگی های بروکر یو اس جی 🏀 - حساب های بروکر یو اس جی 🏀 - پلتفرم معاملاتی بروکر یو اس جی 🏀 - پشتیبانی مشتری بروکر یو اس جی 🏀 - رگوله بروکر یو اس جی 🏀 - بونس بروکر یو اس جی

بروکر یو اس جی

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس
معرفی بروکر یو اس جی
بروکر یو اس جی یکی از بروکر معتبر فارکس، که تنظیم شده ASIC (کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا) است که مشتریان را یک مجموعه کامل از ابزارهای مالی شامل 60 جفت ارز، شاخص ها و کالاها ارائه میده. با استفاده از اهرم تا 1: 500 و حداقل سپرده این بروکر 100 دلار هست، این بروکر فارکس مطابق با استانداردهای Vis à Vis ایمنی و امنیت، و نمادهای معاملاتی قابل اعتماد است. بروکر یو اس جی معامله گران فارکس را با مجموعه ای از منابع از جمله FX TV، حساب بازرگانی  10000 دلاری، اخبار بازار و تجزیه و تحلیل، وبینارها، سمینارها و یک وبلاگ فعال ارائه میده. بروکر usgfx حساب های مختلفی ارائه میده. ارائه دهندگان نقدینگی شرکت عبارتند از CITI، BNP Paribas، Credit Suisse، FX Spot Stream ™، JP Morgan، UBS، بانک مرکزی آمریکا Merrill Lynch و ... است. مشتریان فارکس میتونند از آخرین تحولات در کانال های رسانه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، LinkedIn و G + از آخرین وضعیت بروکر اطلاع پیدا کنند. اگر شما در حال جستجو برای یک بروکر فارکس در آسیا هستید، گروه استاندارد اتحادیه (USGFX) استرالیا خواسته های شما رو از یک بروکر معتبر فراهم کنه. بروکر usgfx در سیدنی مستقر بودند وهمچنین دفاتر مختلفی در اوکلند، شانگهای و هنگ کنگ دارند. نظارت نظارتی آنها از کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) است که الگوهای عملیاتی آن پس از مدل های نظارتی انگلیس و ایالات متحده آمریکا است. بروکر یو اس جی، با این حال، یک نهاد جهانی با سرورهای شبکه به لندن، نیویورک و هنگ کنگ برای ارائه اجرای لحظه ای از سفارشات، بدون توجه به جایی که شما ممکن است در این سیاره اقامت داشته باشید. این شرکت در سال 2005 تاسیس شده است، شرکت در استرالیا و نیوزیلند مجاز است، اعتماد، شفافیت و احترام، علائم تجاری آن است. تمامی حساب های مشتریان در حساب های جداگانه در بانک مشترک المنافع استرالیا نگهداری میشه. بروکر usgfx همچنین در خدمات مشتری خودش بسیار عالی کار میکنه، هر مشتری را با یک مدیر حساب اختصاصی اعتماد مشتری رو جلب میکنه. بروکر یو اس جی قابلیت اتصال بین بانکی را با سرعت فوق العاده سریع از طریق اتصالات فیبر نوری به سرورهای خود در لندن و نیویورک فراهم میکنه و منجر به تجربه معاملاتی با هزینه های نسبتا کم و اسپرد پایین میشه. از آنجا که بروکر usgfx میدونه که آموزش و پرورش خوب و دانش فرآیندهای بازار، کلید معاملات موفق است، آنها پروژه های منحصر به فرد معامله گران را توسعه دادند که برنامه های آموزشی گسترده ای را برای معامله گران در سطوح مختلف فراهم میکنه. بروکر یو اس جی مجموعه ای کامل از خدمات پشتیبانی از معامله گران را فراهم می کند تا مشتریان را در سراسر جهان به مشتریان، شاخص ها و کالاها در شرایط معاملاتی حق بیمه فراهم کند. پیدا کردن مقاله ی برای معرفی بروکر usgfx محلی یا در سراسر جهان میتونه یک فرایند دشوار باشه، به خصوص پیدا کردن یک لیست کامل از یک منبع معتبر قابل اعتماد بسیار مشکل است. بروکر usgfx آموزش خوبی و آگاهی از فرآیندهای بازار، کلید معاملات موفق بازار فارکس ارائه میده، بنابراین بروکر یو اس جی سطحی منحصر به فرد معامله گران ارئه میده که برنامه های آموزشی گسترده ای را برای معامله گران در تمام سطوح فراهم می کنه. بروکر usgfx مجموعه ای کامل از خدمات پشتیبانی را فراهم می کند تا مشتریان را در سراسر جهان به مشتریان، شاخص ها و کالاها در شرایط تجاری حق بیمه فراهم کنه. آموزش ثبت نام بروکر یو اس جی لینک ثبت نام بروکر یو اس جی

 

بروکر یو اس جی

ویژگی های بروکر یو اس جی

Leverage یک تسهیلاتی است که شما را قادر می سازه تا قرار گرفتن در معرض بسیار بیشتری در بازار شما را از آنچه که برای باز کردن حساب سپرده میشه، به دست آورید. محصولات تحت فشار، مانند معاملات فارکس، سود بالقوه خود را بزرگ می کنند، اما همچنین از دست دادن بالقوه خود را افزایش می دهد. اهرم معاملاتی به عنوان یک نسبت بیان شده است، به عنوان مثال 50: 1، 100: 1 یا 500: 1. فرض بر این است که شما در حساب معاملاتی خود 1000 دلار دارید و اندازه های تجاری 500000 دلار  jpy را معامله می کنید، اهرم شما 500: 1 برابر است. لوریج مقدار وثیقه برای پوشش هر گونه خطرات اعتباری است که ممکن است در طول انجام معاملات شما بوجود آید. این به عنوان درصد اندازه موقعیت (به عنوان مثال 5٪ یا 1٪) بیان می شود و شما باید در حساب معاملاتی خود وجوه خود را برای اطمینان از لوریج کافی داشته باشید. به عنوان مثال، در لوریج 1٪ موقعیت 1،000،000 دلار نیاز به سپرده 10،000 دلار. سطح حاشیه در یک حساب معاملاتی باید برابر یا بیش از 100٪ باشد تا بتواند معاملات جدید را باز کند، در غیر این صورت حساب معاملاتی شما به طور کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت. معامله با بروکر usgfx به شما این امکان را میده انتخاب اهرم از 1:20 به 1: 500، که اهرم بالا در نظر گرفته شده است.

چرا معامله با بروکر یو اس جی معامله کنیم؟ این شرکت این دلایل را فهرست میکنه:

  1. تاسیس شده در سال 2005 توسط متخصصان بازار ارز خارجی؛
  2. مقر اصلی در سیدنی با دفاتر منطقه ای در اوکلند، هنگ کنگ و شانگهای و مجوز در استرالیا و نیوزیلند؛
  3. تنظیم شده توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا؛
  4. دولت ارتباطات مخابراتی  به سرورهای بین بانکی در نیویورک، لندن و هنگ کنگ؛
  5. زیرساخت های با تکنولوژی بالا، اجرای سریع سفارش را برای جفت ارز و برای مشتقات CFD برای شاخص ها و کالاها فراهم میکنه؛
  6. پنج طبقه بندی حساب، از جمله یک حساب آزمایشی رایگان: Cent، Micro، و استاندارد برای معامله گران خرده فروشی فارکس و VIP و Pro ECN برای معامله گران حرفه ای و شرکتی (حداقل سپرده = 50000 دلار)؛
  7. حداقل سپرده 100 دلار برای حساب های معاملاتی با سرمایه کم است، اما ممکن است واحد ارزی حساب ها در USD، AUD، EUR یا GBP باشه؛
  8. معاملات میکرو لوکس در دسترس است، برای اکسپرت ها و Scalping (فقط در حساب های VIP و VIP و حرفه ای ECN)؛
  9. حفاظت از تعادل منفی؛
  10. درخواست های خروج در طول 24 ساعت شبانه روز تایید میشه؛
  11. اهرم با کلاس حساب از 100: 1 تا به اندازه 500: 1؛
  12. کتابخانه بزرگ مواد آموزشی و پشتیبانی، از جمله یک دوره آموزشی آموزشی فارکس - برنامه مربیگری Tradersclub؛
  13. تفسیر بازار سطح بالا و تجزیه و تحلیل تکنیکالی؛
  14. MT4 Trading، محبوب ترین پلتفرم جهان، تکمیل شده با WebTrader برای رویکرد مبتنی بر وب؛
  15. مدیر حساب شخصی اختصاصی، همراه با کارکنان حرفه ای و دوستانه در 24 ساعته موجود است.

حساب های بروکر یو اس جی

یک حساب فارکس یک حساب معاملاتی که توسط یک معامله گر با یک بروکر فارکس مانند بروکر یو اس جی ارائه میشه، که عمدتا با هدف ارزهای معاملاتی افتتاح حساب میشه. معمولا، تعداد و نوع حساب هایی که یک معامله گر میتونه با یک بروکر فارکس باز بشه، بر اساس کشور که بروکر کار میکنه، کشور محل اقامت معامله گر و مقامات نظارتی تحت نظارت آن عمل میکنه. سه طبقه بندی حساب (سنت، میکرو و استاندارد) با مزایای مختلفی وجود داره که به اکثریت معامله گران خرده فروشی فارکس و دو کلاس حسابداری که بیشتر به معامله گران شرکت و حرفه ای (VIP و Pro ECN) ارائه می دهند، تجدید نظر می کنند. حداقل سپرده برای حساب میکرو، 100 دلار است، در مقایسه با 50000 دلار برای حساب های Pro-ECN و VIP وجود داره. بروکر یو اس جی در مطابقت با استانداردهای AML، پول نقد یا پول نقد را قبول نمیکنه، اما شما میتونید از سیم های بانکی، کارت های اعتباری عمده یا میزبان خدمات پرداخت جایگزین استفاده کنید. آنها همچنین طیف گسترده ای از مسابقات و برنامه های پاداش تبلیغاتی ارائه می دهند. وب سایت اصلی بروکر رو برای جزئیات و تعهدات معاملاتی بررسی کنید. حساب ها بسیار رقابتی هستند و با نوع حساب، به عنوان اهرم، که میتونه تا 500: 1 باشه، متفاوت است. در نهایت، بروکر یو اس جی در یک برنامه آموزشی آموزشی گسترده ای سرمایه گذاری کرده و با شرکت تجاری همکاری میکنه تا بتونه از تفسیر بازار خط، تجزیه و تحلیل تکنیکالی و تنظیمات معاملاتی تامین کنه.

لینک ثبت نام بروکر یو اس جی

 

ویژگی های بروکر یو اس جی در فارکس Mini Standard Vip Pro-ECN
حداقل سپرده 100 10000 50000 50000
اسپرد 2.8 2.2 1.3 1.5
حداقل لات 0.01 0.01 0.01 0.01
اهرم 1:500 1:500 1:500 1:100
نوع حساب شخصی شخصی,مشترک,شرکتی شخصی,مشترک,شرکتی شخصی,مشترک,شرکتی
رگوله SVسینت وینسنت,FCA SVسینت وینسنت,FCA SVسینت وینسنت,FCA SVسینت وینسنت,FCA
واریز ریالی
پلتفرم معاملاتی Webtrader, MT4, MT5 Webtrader, MT4, MT5 Webtrader, MT4, MT5 Webtrader, MT4, MT5
کمسیون
حساب اسلامی

 

پلتفرم معاملاتی بروکر یو اس جی

پلتفرم های مختلف معاملاتی در دسترس هستند، از جمله MetaTrader 4 وMetaTrader 5 می باشد. پلتفرم معاملاتی MT4 معتبر ترین و پلتفرم معاملاتی می باشد. مشتریان برای لذت بردن از ویژگی های در این پلتفرم، با اجرای 1 کلیک، به تجزیه و تحلیل روند در نمودار میکنند. این پلتفرم معاملاتی رایگان ارائه شده است و میتونید مستقیما از سایت بروکر USGFX دانلود کنید. این سیستم عامل های ویندوز و سیستم عامل های MAC در دسترس است. این ویژگی ها و قابلیت های اضافی را ارائه می دهد و به عنوان یک پلتفرم قدرتمند برای معامله گران فارکس عمل میکنه. در میان پلتفرم ها، MT5 یک پلتفرم معاملاتی چند منظوره برای بازار فارکس است و در بازار MetaTrader ساخته شده است که با اندیکاتورهای تکنیکالی و ربات های معاملاتی همراه است. ویژگی های دیگر شامل معاملات وب از همه مرورگرها و دستگاه ها، میزبانی مجازی، کپی کردن کپی، و پشتیبانی متخصص در سراسر ساعت شبانه روز دردسترس است. دقت افزایش یافته، بهره وری و توابع معاملاتی الگوریتمی این پلتفرم آن را برای معامله گران FX ایده آل می کنه. موبایل MT4 و MT5، WebTrader و MT4 Multiterminal Platforms به منظور افزایش تجربه کلی معاملات برای مشتریان خدمت می کنند. برنامه ها از فروشگاه Google Play یا فروشگاه App در دسترس هستند.

برنامه تلفن همراه بروکر یو اس جی

به همین دلیل است که مشتریان بروکر usgfx ترجیح میدن اپلیکیشن بروکر USGFX در حالی که معاملات شرکت آنها را به آنها لبه در حالی که تجارت را فراهم می کند. مزایا در حالی که معامله با USGFX بیش از حد بسیاری است، اما ما می توانیم آن را با توجه به آدرس تلفن همراه خود، با استفاده از سیستم عامل های MT4 و MT5 شروع کنیم. با استفاده از برنامه بروکر usgfx، هر زمان که بخواهید با قوی ترین اتصالات فیبر نوری شرکت که از شما حمایت می کنید، می توانید به خوبی تجارت کنید. برنامه بروکر ufgfx برای هر دو دستگاه iOS و Android همراه با انتخاب MetaTrade4 یا 5، با هر کسی که مشتری خود را بیشتر سازگار می سازد، می آید.

در اینجا این است که چگونه برنامه بروکر یو اس جی را می توان با یک پلتفرم از انتخاب شما استفاده کرد:

برای کاربران iOS

1-برای شروع راه خود را با MetaTrader 4، شما باید از فروشگاه اپل بازدید کنید و برنامه MT4 را دانلود کنید و سرور UK UK UK را انتخاب کنید که بهترین برنامه MT4 شما را پشتیبانی می کند.
2-برای مشتریانی که مایل به استفاده از MetaTrader5 هستند، آنها نیاز به دانلود برنامه MT5 دارند و سرور USG را در برنامه MT5 انتخاب می کنند.

برای کاربران آندروید

1-مشتریان می توانند به برنامه MT4 از Google Play ادامه دهند و سرور USG UK را برای استفاده از برنامه MT4 انتخاب کنند.
2-برای استفاده از پلت فرم MT5، مشتریان نیاز به دانلود برنامه MT5 از فروشگاه Google Play و سرور سرور USG را انتخاب کنید.

پلتفرم معاملاتی بروکر یو اس جی

پشتیبانی مشتری بروکر یو اس جی

در تلاش برای ارائه بهترین تجربه معاملاتی، بروکر usg تضمین میکنه که هر مشتری، رایگان یک مدیر حساب شخصی اختصاصی برای هدایت شما از طریق فرایند و اطمینان از اینکه استفاده شما از خدمات آنها هر دو مطلوب و موثر است. نمایندگان خدمات از طریق چت زنده، تلفن یا ایمیل 24 ساعته در دسترس هستند و دفاتر در سراسر مراکز مالی در آسیا، از جمله سیدنی، اوکلند، هنگ کنگ و شانگهای وجود دارد و همچنین برای ایرانیان از طریق ساپورت فارسی در تلگرام از ساعت 10 صبح تا ساعت 22  به وقت ایران پاسخگوی شما عزیزان هستند ( آی دی تلگرام:  @usgfxpersian ). بروکر یو اس جی همچنین در آکادمی یادگیری خود که شامل راهنماها، کتاب های الکترونیکی، وبینارها، سمینارها و یک برنامه مربیگری تجاری است، همه تکمیل شده با تفسیر بازار سطح بالا، تجزیه و تحلیل های بنیادی و تکنیکالی و یک تقویم اقتصادی چرخش است. پشتیبان تلگرام بروکر یو اس جی برای واریز و برداشت ریالی میتونند کمک کنند که به چه صورت انجام میشه.

معامله گران بروکر usgfx باید اطمینان کنند که بروکری که انتخاب کردند هر زمان که ممکن به آن نیاز داشته باشند، به منظور کمک به مشتریان به راحتی پاسخ های دقیق به سوالات خود را پیدا می کنند و بهترین تجربه کاربر را ارائه می دهند. در مورد بروکر یو اس جی هر سرمایه گذار دارای یک مدیر حساب شخصی از شرکت دارد که پشتیبانی 24 ساعته از چندین دفاتر در سراسر جهان ارائه می دهد. وب سایت در بسیاری از زبان های مختلف در دسترس است و ابزارهای بازار همه از طریق وب سایت روشن و مشتری در دسترس هستند. پشتیبانی نیز از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده در دسترس است و برای ایرانیان عزیز پشتیبان فارسی زبان که آی دی که در بالا در اختیارتون گذاشته ایم دردسرس هستند.

آموزش ثبت نام بروکر یو اس جی لینک ثبت نام بروکر یو اس جی

 

 

پشتیبانی مشتری بروکر یو اس جی

رگوله بروکر یو اس جی

اگر شما در حال جستجو برای یک بروکر مبادله ارز خارجی در آسیا هستید، سپس گروه استاندارد اتحادیه (USGFX) استرالیا ممکن است یکی برای شما باشد. آنها در سیدنی مستقر بودند، آنها همچنین دفاتر ماهواره ای در اوکلند، شانگهای و هنگ کنگ داشتند. نظارت نظارتی آنها از کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) است که الگوهای عملیاتی آن پس از مدل های نظارتی انگلیس و ایالات متحده آمریکا است. بروکر یو اس جی، با این حال، یک نهاد جهانی با سرورهای شبکه به لندن، نیویورک و هنگ کنگ برای ارائه اجرای لحظه ای از سفارشات، بدون توجه به جایی که شما ممکن است در این سیاره اقامت داشته باشید. این شرکت در سال 2005 تاسیس شده است، شرکت در استرالیا و نیوزیلند مجاز است و خدمات ارز خارجی حق بیمه را ارائه می دهد که توسط CFD ها برای انعطاف پذیری و پوشش بازار تکمیل شده است. اعتماد، شفافیت و احترام، علائم معاملاتی آن است. تمامی صندوق های مشتری در حساب های جداگانه در بانک مشترک المنافع استرالیا نگهداری میشه و هیچ فرصتی برای مقابله با سرمایه عملیاتی وجود نداره. بروکر usgfx همچنین در خدمات مشتری خود غرور زیادی میکنه، هر مشتری را با یک مدیر حساب اختصاصی به صورت رایگان ارائه میده. بسته به نوع حساب شما، شرکت از هر دو مدل بازار سازنده و STP پشتیبانی میکنه و تیم مدیریت برای دسترسی به سری بسیار محبوب پروتکل های MetaTrader4 انتخاب شده است. گزینه های MT4 همچنین شامل انواع موبایل و چند ترمینال، و اگر شما به وب دسترسی دارید، اما بدون دانلود MT4، این شرکت همچنین از WebTrader پشتیبانی می کند، یک سیستم پیشرو که بر اساس وب است و دسترسی آزاد به حساب MT4 شما را فراهم می کند. یکی از اولین چیزهایی که یک معامله گر نیاز به ایجاد داره اینکه آیا یک بروکر مانند USGFX برای تجارت امن است. یکی از معیارهای مطمئن برای اندازه گیری ایمنی یک بروکر، ایجاد اینکه تنظیم کننده مقامات نظارتی بر اقدامات بروکر هستند. بروکر usgfx دارای مجوز خدمات مالی استرالیا است و توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا تنظیم میشه (ASIC). بروکر یو اس جی به عنوان یک مبادله ارز خارجی تنظیم شده و CFD Broker، UsGFX به نیازهای سرمایه ای سخت می پردازد و روش های داخلی مانند مدیریت ریسک، آموزش منظم کارکنان و فرآیندهای دقیق حسابداری و حسابرسی را برای حفظ سازگاری پیاده سازی میکنه. بودجه مشتری در یک حساب اعتماد جداگانه با بانک مشترک المنافع استرالیا سپرده گذاری میشه، از حساب ها و صندوق های بروکر یو اس جی جدا شده است - همه آنها را مطابق با قوانین قانونی، الزامات و دستورالعمل های قانونی تعیین و نظارت می کنند.

 

بونس بروکر یو اس جی

بروکرهای فارکس تمایل دارند تا معامله گران جدید را با پیشنهادات پادش سپرده جذاب جذب کنند. این میتونه مفید باشه، اما لازم است که آنچه را که جایزه مناسب دارد، ضروری است. چنین جایزه ای است که فقط یک راه برای جبران معامله گران برای انتخاب یک بروکر خاص است، زیرا هنگامی که حساب باز میشه، معامله گر هزینه های مشابهی را به عنوان دیگر هزینه خواهد کرد. جایزه فقط پاداش برای انتخاب معامله گر است که برخی از این هزینه ها را به معامله گر می دهد، زمانی که خود را به عنوان یک معامله گر فعال اثبات می کند. مشتریان باید توجه داشته باشند که هیچ پاداش سپرده راهی عالی برای کمک به شما در شروع معامله نیست ، اما اغلب با شرایط مسخره همراه است به طوری که حتی اگر سود کسب کنید ، قبل از اینکه بتوانید هر نوع برداشت را انجام دهید ، باید چنین حجم بالایی را معامله کنید ، که ارزشمند نیست. علاوه بر این، از تاریخ 1 اوت 2018، اداره اوراق بهادار و بازارهای اروپایی (ESMA) اقدامات حفاظت از سرمایه گذاران را در بازاریابی، توزیع یا فروش CFD ها به مشتریان خرده فروشی قرار داده است، که مانع از کارگزاران به طور مستقیم یا غیرمستقیم مشتری خرده فروشی با پرداخت پول پرداخت می شود یا از مزایای غیر پولی در رابطه با بازاریابی، توزیع یا فروش CFD، به غیر از سود حاصل شده در هر CFD ارائه شده، منع شده است.

بروکر usgfx چندین تبلیغ ویژه و پاداش در وب سایت خود را تبلیغ می کند. این شامل:

ارتقاء سال مالی جدید با 50٪ تخفیف
سپرده های VIP - پاداش حق بیمه
50٪ ارتقاء پاداش
10 ٪ جایزه خوش آمدید
پاداش سپرده تا 25٪

این مقاله مفید بود ؟
فرم ارسال نظر
سلام بنظرتون بروکر لایت فارکس بهتره یا بروکر یو اس جی اف ایکس؟ ali
سلام بنظرتون بروکر لایت فارکس بهتره یا بروکر یو اس جی اف ایکس؟
سلام وقت بخیر هر دو بروکر خوبی هستند برای انتخاب به استراتژیی که استفاده می کنید بستگی داره
سلام وقت بخیر هر دو بروکر خوبی هستند برای انتخاب به استراتژیی که استفاده می کنید بستگی داره مدیر
تبلیغات