- در این پست می آموزید :
🏀 - تحلیل بروکر تاپ اف ایکس برای کاربران بیت درس 🏀 - رگوله بروکر تاپ اف ایکس 🏀 - امتیازات بروکر تاپ اف ایکس 🏀 - پلتفرم معاملاتی بروکر تاپ اف ایکس 🏀 - حساب های معاملاتی در بروکر تاپ اف ایکس 🏀 - آموزش ثبت نام در بروکر تاپ اف ایکس

تحلیل بروکر تاپ اف ایکس برای کاربران بیت درس

دسته بندی : معرفی بروکر های فارکس

بروکر تاپ اف ایکس! یک کارگزی ارشد بازار فارکسه که حدود 180 بروکر و شرکت مالی در مجموعه خودش داره. بروکر تاپ اف ایکس کار خودشو از سال 2010 شروع کرده و حدود 13 سال در بازار فارکس فعالیت داره. بروکرTopFX از مشتریان ایرانی پشتیبانی می‌کنه  و دارای سایت و پشتیبان فارسیه .

بروکر تاپ اف ایکس دارای 2 دامنه هست و در طول سالهای گذشته، دامنه محصولات خود را با ارائه بسته‌های جامع برای استارت آپها کسترش داده و تلاش نموده . امتیاز  بروکر تاپ اف ایکس در تامین نقدینگی برای مشتریان خود است .  می‌توانید بیش از 1000 دارایی را در بازار فارکس، سهام، شاخص‌ها، فلزات، انرژی‌ و سایر قراردادهای تفاضل با پایین ترین اسپردها در بازار و سرعت اجرای سریع معامله برای معامله گران ببینید .

سرمایه معامله گران در بروکر تاپ اف ایکس در حساب‌هایی جداگانه از بروکر نگهداری می‌شود. رگوله بروکر تاپ اف ایکس شامل 2 مجوز اصلی می باشد. همچنین یک دامنه مشکوک از این بروکر در دسترس است. دامنه ی که آخرش bm اعتبار پایینی دارد و ثبت نام کردن در بروکر با این دامنه همراه با ریسک است.

تحلیل بروکر تاپ اف ایکس برای کاربران بیت درس

رگوله بروکر تاپ اف ایکس

کاربران بیت درس می توانند رگوله این بروکر را مطالعه کنند . مجوز CySEC تاپ اف ایکس مخصوص کاربران اروپا است و ایرانیان اجازه فعالیت در این دامنه را ندارند. دامنه ثبت شده بروکر تاپ اف ایکس برای این مجوز www.topfx.com است. در تصویر زیر می‌توانید استعلام مجوز CySEC بروکر را مشاهده نمایید. دفتر مرکزی بروکر topfx در قبرس است.

بروکر تاپ اف ایکس از سبک معاملاتی موثر پیروی می کند و یک پایگاه مشتری فعال در سراسر اروپا، آسیا و آفریقا از جمله اندونزی، تایلند، مالزی، ویتنام و نیجریه دارد. تاپ اف ایکس دارای مجوز CySEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس)، FCA انگلستان (مرجع رفتار مالی) و FSA سیشل (سازمان خدمات مالی) است. CySEC دارای مقررات زیادی است که با دستورالعمل MiFID از جمله امنیت سرمایه، گزارش مالی به رگولاتورها و انجام یک حسابرسی دقیق، کنترل بر فعالیت TopFX دقیق انجام می دهد.

قوانین و جوازهای بروکر: TopFX Global Ltd  شرکتی است که تحت قوانین سیشل با شماره ثبت 8424819-1 ثبت شده و دارای مجوز توسط اداره خدمات مالی (FSA) سیشل با مجوز فروشندگی اوراق بهادار به شمارهSD037 است.

رگوله بروکر تاپ اف ایکس

امتیازات بروکر تاپ اف ایکس

این بروکر روی بستری امن امکان انجام معاملات بصورت ایمن را برای معامله گران فراهم آورده است.

?چندین روش پرداخت برای این بروکر که البته بیت درس روش ارزهای دیجیتال را پیشنهاد می کنه

? سابقه زیاد  در بازارهای مالی از سال 2010 تا سال 2023.

? پشتیبانی از پلتفرم های MT4 و cTrader بر روی همه وسایل ارتباط جمعی

? اسپرد و کمیسیون کم

? سرعت بالا در  انجام معاملات .

? بدون اخذ کمیسیون و کارمزد برای سرمایه گذاری به صورت سپرده گذاری.

? پشتیبانی از انجام معاملات بصورت دستی، کپی ترید و خودکار.

? واریز آنی و برداشت فوری

? امکان معامله بیش از 600 دارایی: فارکس، شاخص، سهام، فارکس، انرژی، کریپتوکارنسی، فلزات و صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF).

? جوایز متعدد بدست آمده و بازخورد نمرات بالا در سایت های Trustpilot و  بیت درس و FPA از سوی کاربران.

? تفکیک پول های مشتریان نگهداری مطمئن نزد بانک های معتبر

پلتفرم معاملاتی بروکر تاپ اف ایکس

کاربران bitdars در بروکر تاپ اف ایکس به پلتفرم معاملاتی 4 (MT4) و cTrader دسترسی کامل دارند. پلتفرم متاتریدر 4 و cTrader در بروکر تاپ اف ایکس نسخه دسکتاپ، پلتفرم در بستر وب و برنامه های موبایل برای دستگاه های هوشمند در دسترس هستند. در ادامه با شرح کامل ویژگی های پلتفرم ها آشنا خواهید شد. که البته پلتفرم MT5 ندارند .

cTrader در بروکر topfx :

 در بروکر تاپ اف ایکس ctrader به یک پلتفرم کامل برای معامله گران تبدیل شده به صورتی که جای پلتفرم معاملاتی متاتریدر گرفته است. رابط کاربری cTrader کاربر پسند و مدرن می باشد.

ویژگی های cTrader در بروکر تا پ اف ایکس عبارتند از:

  1. اطلاعات کامل و داده‌های زنده در نمادها
  2. سفارشات پیشرفته Take Profit و Stop Loss
  3. گستره ی بسیاری  از حالت های نمودار
  4. معامله با یک کلیک
  5. در محیط هایی کاملا واکنش گرا

بروکر تاپ اف ایکس همچنین از طریق ترمینال cTrader به معاملات کپی تریدینگ متصل شده و به سرمایه گذاران دسترسی می دهد تا استراتژی ها را رتبه بندی کنند و موقعیت معامله گران موفق را مشاهده کنند. کسانی که خودشون معامله می کنند، به یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد احتیاج دارند که دارای رابط کاربری راحت و آسون باشه و ابزارهای پیشرفته‌ای جهت تحلیل بازار و مدیریت ارائه کند.

ویژگی‌های cTrader:

  • لیست نمادها بصورت نامحدود که می‌توانید آن را انتخاب کنید و در فضای صفحه جابه جا کنید.
  • اطلاعات کامل نمادها بصورت پویا قابل مشاهده است.
  • انتخاب گسترده‌ای از انواع چارت ها: چارت کندل استیک، میله ای، HLC، خطی، Heikin، نقطه‌ای و چارت های دیگه قابل مشاهده می باشد.
  • 54  تایم ‌فریم، از یک دقیقه تا یک ماه بر روی نماد ها قابل دسترس است.
  • اطلاعات مفید در مورد حجم لات معاملات کاربران همچون مقدار پیپ، هزینه کمیسیون و مارجین مورد نیاز قابل مشاهده است .
  • بیش از 70 اندیکاتور متنوع برای کاربران  در دسترس قرار گرفته  است.
  • حد سود و حد ضرر قابل جابه جایی در متاتریدر موجود است.
  • متاتریدر 4 در بروکر تاپ اف ایکس

    کاربران سایت بیت درس می توانند متاتریدر 4 که اولین پلتفرم های معاملات هوشمند فارکس با بیشترین تعداد کاربر در تمام کشورها دارد استفاده کنند . این ترمینال در بروکر تاپ اف ایکس به خاطر خصلت های کاربر پسند و طیف وسیعی از ابزارهای تکنیکالی، برای معامله گران از مبتدی تا پیشرفته  قابل درسترس می باشد.

    کاربران فارکس و بیت درس در بروکر تاپ اف ایکس می توانند بیش از 30 اندیکاتور از پیش نصب شده در MT4 و همچنین ربات های معاملاتی، معروف به مشاوران متخصص (EA) استفاده کنند. اندیکاتورها و EA های اضافی را می توان در بازار متاتریدر خریداری کرد. کاربران همچنین می توانند با استفاده از زبان برنامه نویسی MQL4 ربات ها و اندیکاتورها برنامه نویسی کنند.

    ویژگی های MT4 عبارتند از:

    1. داده های تاریخی دقیق
    2. چند زبان
    3. سفارشی سازی آسان
    4. چارت های تعاملی
    5. ترید  با یک کلیک

    حساب های معاملاتی در بروکر تاپ اف ایکس

    بروکر تاپ اف ایکس دو تا حساب معاملاتی دارد، کاربران بیت درس با ثبت نام در بروکر اسپردهای بسیار کم و اجرای دقیق در هر دو حساب را می توانند ببینند؛ درنتیجه انتخاب نوع حساب به اولویت شخصی کاربران بستگی دارد. تاپ اف ایکس دسترسی به بیش از 1000 بازار را با گستره بسیار چشمگیر جفت ارز، عمده، کراس ها ارائه می دهد.

    زمانی حساب RAW را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با اسپردهایی از 0 پیپ و کمیسیون‌های لات در هر لات در طرف معامله استفاده  کنید.

    قیمت‌های رقابتی ما، همراه با عمق بی‌نظیر بازار ما، اجرای قابل اعتماد و انتخاب گسترده ابزارهای معاملاتی، به شما امکان می‌دهد تا با شرایط حرفه‌ای معامله کنید.

    حساب TopFX RAW برای معامله‌گرانی ایده‌آل است که ترجیح می‌دهند یک  آپدیت اولیه  از قیمتها را دریافت کنند و کمیسیون را به صورت جداگانه پرداخت کنند. برای برخی از معامله‌گران، ممکن است این عاملی باشد که به افزایش شفافیت در اجرای سفارش کمک می‌کند، با این حال، کارآمدی حساب‌های RAW در بروکر تاپ اف ایکس مانند حساب‌های ZERO است که کاربران بیت درس باید کمسیون های جدای این بروکر را مد نظر قرار بدهند .

    بروکر تاپ اف ایکس به عنوان یک ساپورت نقدینگی، قیمت‌هایی بی‌نظیر ارائه می‌کند که به سختی می‌شود در جاهای دیگر پیدا کرد. برخلاف روش استاندارد در مارکت  برای ایجاد استانداردها، که در آن حساب‌های بدون کمیسیون گرانتر از حسابهای دارای اسپرد خام است، تاپ اف ایکس دقیقاً برای هر دو نوع حساب یک قیمت را ارائه می‌کند.

    هنگامی که حساب Zero را در بروکر تاپ اف ایکس رو انتخاب می‌کنید، می‌توانید با برخی از پایین‌ترین اسپردهای فراگیر در بازار معامله کنید. علاوه بر این، اجرای فوق‌العاده سریع و نقدینگی عمیق ما یک محیط معاملاتی بسیار کارآمد را تضمین می‌کند.

    ویژگی ها حساب RAW حساب ZERO
    ارز دلار، یورو دلار، یورو
    اسپرد از 0.0 پیپ 0.0 پیپ
    لوریج 1:500 1:500
    کمیسیون براساس لات گرفته شده صفر
    حداقل/حداکثر حجم معامله 0.01/ 100 لات 0.01/ 100 لات
    استاپ اوت 35% 35%
    پلتفرم‌ها cTrader یا MT4 cTrader یا MT4
    حسابهای اسلامی بله بله

     

    آموزش ثبت نام در بروکر تاپ اف ایکس

    کاربران بیت درس که قصد معامله بروی فارکس را دارند می توانند  برای ثبت نام  روی لینک زیر کلیک کنند . وقتی کلیک می کنید وارد صفحه زیر می شود که طبق عکس باید موارد لازم را پر کنید.

    1- زبان فارسی رو انتخاب کنید.

    2- نام

    3- نام خانوادگی

    4- ایمیل ثبت نامی

    5- کشور محل اقامت

    6- کد کشور ایران ( +98 ) و شماره همراه

    7- پلتفرم معاملاتی خودتون رو انتخاب کنید.

    در ادامه طبق عکس زیر مدرک هویتی و مدرک محل سکوت طبق عکس باید آپلود کنید و نتیجه ثبت نام براتون ایمیل می شود.

    آموزش ثبت نام در بروکر تاپ اف ایکس
    این مقاله مفید بود ؟
    فرم ارسال نظر
    سلام بروکر تاپ اف ایکس ساپورت فارسی داره ؟ رضا
    سلام بروکر تاپ اف ایکس ساپورت فارسی داره ؟
    سلام وقت شما بخیر بله ساپورت فارسی زبان هم دارند
    سلام وقت شما بخیر بله ساپورت فارسی زبان هم دارند مدیر
    سلام این بروکر بونوس هم داره شرایطش چی هست؟ مجید حافظان
    سلام این بروکر بونوس هم داره شرایطش چی هست؟
    سلام وقت بخیر بله داره باید به سایت بروکر تاپ اف ایکس مراجعه کنید در قسمت منو سایت گزینه پرومشنز
    سلام وقت بخیر بله داره باید به سایت بروکر تاپ اف ایکس مراجعه کنید در قسمت منو سایت گزینه پرومشنز مدیر
    تبلیغات